Jump to content

Multiplayer vastlopers


TVTULPENLAND

Recommended Posts

Sinds ik op tmp multiplayer ben gekomen, Niks dan problemen.


-1) welke server je ook neemt vol Lag.
-2) Vastlopers als je moet rusten blijft beeld zwart  CTRL+DEL  zie je steam reageert niet met TMP.

Ga je na singelplayer dan werkt alles normaal ook de rust pauze kan zonder vastloper.
A) Nee geen mods in profiel voor muliplayer.
B)mods voor singel player zijn uit.
C) zelfde Profiel (A) test ik op singel standalone  werkt normaal geen vastlopers bij rusten of wegenwacht.
D) Multiplayer test (Ongeacht welke server neem)  rust en wegenwacht loopt die vast.
Sinds 48 uur nu is dit daar voor alles normaal, er is niks verandert.

ATS server werkt wel normaal geen vastlopers en daar zitten wel mods in op de profiel (wel off (uit) voor multiplayer.  geen problemen,  In ets loopt slecht. merkwaardig.

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Trucking Gekco said:

De F7 bug is een bekend probleem in de ETS 2 MP deze discussie moet in staat zijn om het probleem te verhelpen:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

The F7 bug is a known issue in ETS 2 MP this thread should be able to fix it:

 

 

Oke do staat daaronder, zal eens lezen.

Bedankt.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, flyingdutchman said:

@NACHT-FALKE is het gelukt ? 

Niet echt, je word vn de server gekickt,   dan werkt weer normaal.  Zeer onvriendelijk Mod TMP, wordt tijd voor alternatief multiplayer met eigen server.
Wat tmp zit te veel

- Bugs nog in.

- vast lopers

- lag secondes .


Tmp - Naar Steam  - na de game - Hier werkt het ergens niet goed.

Zit teveel tussen stations, IK vermoed misgaat tussen steam en mod(tmp)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

heb je toevallig een nieuwe save file geprobeer hoorde al meerder mensen over als ze dus save van internet plukken dat hij op sommige dingen vast loop zo als F7+enter of naar garage, dit is voorkomende probleem

 

wat je hier aan kan doen is laat het programma laden als je een save file van internet gebruik kan zijn dat hij moet denken omdat de server ook dingen van jou bij houd,

of gewoon nieuw game starten

 

valt weinig aan te doen op dit moment heb er meerder mensen al meer gehadt ik heb gewoon tegen gezegt zo lang als hij niet vast gewoon laten laden

en anders par keer alt tabben... michien helpt dat

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Hoi Allemaal

Ik heb probleem met TruckersMP. Als wil ik nemen in on-line spel vraag naar England dan op moment dat ik kom in haven en klik op de Inschepen loopt mijn spel vast.

 

Alvast bedenkt voor alle tips 

Nog vergeten ,als ik open mij taak beheer zie ik Euro Truck Simulator 2 -Steam (32-bits) niet reageerden en  moet ik mijn PC opnieuw herstart. 

Link to comment
Share on other sites

 

On 10-7-2017 at 0:05 AM, Holandan11 said:

Hoi Allemaal

Ik heb probleem met TruckersMP. Als wil ik nemen in on-line spel vraag naar England dan op moment dat ik kom in haven en klik op de Inschepen loopt mijn spel vast.

 

Alvast bedenkt voor alle tips 

Nog vergeten ,als ik open mij taak beheer zie ik Euro Truck Simulator 2 -Steam (32-bits) niet reageerden en  moet ik mijn PC opnieuw herstart. 

enkel 64bit is nog ondersteund, dus zorg dat je de 64bit versie opstart

als je geen 64bit kunt ben je er helaas aan voor de moeite.

 

Born to be wild in 1982 | Does not accept random Steam friend requests

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Na bijna een jaar ga ik ervan uit dat dit probleem is opgelost. Ik zal deze post naar het archief verplaatsen.

Als je nog een probleem hebt met de game dan raad ik je aan om een nieuwe post te maken, of ons support systeem te gebruiken:

https://support.truckersmp.com/

 

tfmpillow | Retired Team Member

Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.