Jump to content

Probleem


Dafkee963

Recommended Posts

Minder jankers op ets2mp en de fora, wat is dat toch met die admins hier ,zelf report ik niet uit verdraagzaamheid maar als jij dan iets doet owee en ik ben geband voor rammen terwijl ik hem niet raakte.

 

En op het forum krijg je voor een discussie zonder namen te noemen opeens een waarschuwing? Goed bezig ets2mp, goed bezig. Duw jullie trouwe spelers maar weg voor die Russen.

Edited by flyingdutchman
Wat woorden weggelaten en aangepast niet echt toepasselijk

عيشي بلادي عاش اتحاد امار اتنا عشت لشعب: دينه الاسلام هديه القران حصنتك باسم الله ياوطن بلادي بلادي بلادي بلادي

Link to comment
Share on other sites

Of je nu zelf report of niet, die keuze is aan jou. Anderen maken ook die keuze om jou al dan niet te rapporteren.

Je kan tegen je ban ingaan door te appealen of een email te sturen naar [email protected].

Als je vind dat je waarschuwing onterecht is stuur je best ook een mailtje naar het bovenstaande adres.

  • Upvote 1

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Ach beste man daar word toch niets aan gedaan dat weet iedereen. In het begin ging dat nog en luisterde admins nog maar nu bannen ze voor het minste zonder zelfs deftig te kunnen bannen, want ik ben op EU2 geband niet EU1. 

عيشي بلادي عاش اتحاد امار اتنا عشت لشعب: دينه الاسلام هديه القران حصنتك باسم الله ياوطن بلادي بلادي بلادي بلادي

Link to comment
Share on other sites

On 4-10-2016 at 6:32 PM, Dafkeee said:

Minder jankers op ets2mp en de fora, wat is dat toch met die admins hier ,zelf report ik niet uit verdraagzaamheid maar als jij dan iets doet owee en ik ben geband voor rammen terwijl ik hem niet raakte.

 

En op het forum krijg je voor een discussie zonder namen te noemen opeens een waarschuwing? Goed bezig ets2mp, goed bezig. Duw jullie trouwe spelers maar weg voor die Russen.


U kan altijd eens met de game makers contact opnemen, Wat er zo al speelt via derde partij mod (TMP) is een derde tussen partij.
Dat ze rap bannen,  DLC verbieden die de spelmakers verkopen,  " Euro Truck Simulator 2 - Schwarzmüller Trailer Pack " is er uit gehaald een koop dlc.
Wat betreft rammen die vooral kinderen die spelen minder jarigen ,  en ook Oost Europese.  ze ramde mij en ik kreeg de rekening, systeem herkent niet eens wie, wie 1e ramde ect.

Ik zelf ben in contact met " scssoft.com " Dat ze een multiplayer ets3 inbouwen los van TMP, zo wij onze eigen servers kunnen hosten.
zonder tussen partij die alles verbied, en snel band en forum sneller ban vinger hebben. Ik lach me dood als ets3 uit komt met multiplayer, dan vertrekken veel hier op tmp.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Moet je die @ gewoon even kopieren hier en in dat balkje plakken. Dus als je mail [email protected] is typ je gewoon roet.piet en dan doe je ctrm+v en dan typ je sinterklaas.com

عيشي بلادي عاش اتحاد امار اتنا عشت لشعب: دينه الاسلام هديه القران حصنتك باسم الله ياوطن بلادي بلادي بلادي بلادي

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Probeer even te rusten, dit kan op elke parkeerplek doen. Je kan ook proberen om fast travel te doen tussen 2 garages die je bezit.

Laat je even weten of dit je probleem heeft opgelost?

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.