Jump to content

Public Convoy 01.10.16


ChrisJK(FIN)

Recommended Posts

http://truckersmp.com/en_US/blog/22

Aiotteko osallistua?

Kirjoitan ensimmäistä kertaa ja täräytin kerralla uuden aiheen ihan piruillessaan, olisi muutenkin kiva vaihtaa kuulumisia.

Ajelen ChrisJK(FIN) ets2 ja Ats:llä ja olisi kiva jos joku moikkais ja ihan suomen kielellä. Ets2:lla minulla on Suomen liput mersussa peilien vieressä molemmin puolin.

En ole kovin kokenut kuski mutta harvemmin tulee kolareita joihin itse syyllinen.

Tämä tällä kertaa.

Link to comment
Share on other sites

Olitkos sä se, jota päivä pari sitte moikkasin ku nimi tagis oli FIN? :P Ei näy paljoo suomalaisia servuilla kyllä tai sitten ei porukka vaan käytä FIN tai puhu chätissä :D

Ite ajelen yleensä EU2:lla ETS ja ATS sekä ATS myös US1, jos siellä enemmän ku EU:ssa porukkaa. Kai sitä vois itekki profiiliin panostaa, mutten kovin paljoo tääl kirjottele joten... Voishan se olla hauskaa laittaa joku profiilikuva et peleis näkyis muutakin kuin harmaa laatikko ja kysymysmerkki :D

Link to comment
Share on other sites

Ei ollu Italyn keikka :P Oisko ollu joku noista isoista kaupungeista, tyyliin Rotterdam, Amsterdam, Berlin... Hitto en muista. Toi sun in-game nimi vaan jäi mieleen :P Mua pahemmin ei kyl näy Skandin ulkopuolella, ehkä nippinappa siinä Saksan ja TAnskan rajakaupungeilla. Rotterdamia etenkin yritän välttää, siellä ne amatööri kuskit ajelee ku hullut...

Link to comment
Share on other sites

Voi olla, ainakin Berlin, Dam muistakaa moikata tai ainakin töötätä.
Hieman raporttia convoysta se oli todella siisti vaikka ruuhkaa olikin taisi jo adminikin komennella että move! :)
Yhtään kertaa ei törmätty ainakaan minuun tosin öh, itse olin törmätä edellä ajavaan koukkasin maaston kautta tielle joka aiheutti
pirteän tööttirumban. En jaksanut ajaa loppuun ja kun vielä ajoin harhaan niin, ja mikä olikaan väsymyksen simulointi ihan turha toiminto sitä ei tarvitse simuloida.
Voisin ehdottaa convoyta ihan erityisesti Suomalaisille mutta toki kaikki tervetulleita mutta että pidettäisi yhteyttä teamspeakillä tai cb:llä.
Tukholma to Berlin eli ei kovin pitkää ikäänkuin testimielessä tai jotain.
ps. Mikä mahtaa olla päivitys kun tulee steamistä GtaV:lle 2,2gigaa?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.