Jump to content

Multiplayer mods


Guest

Recommended Posts

Hey 

Vraagje he 

Ik zie mods online staan die met de multiplayer werken(Doen ze ook)

Bijvoorbeeld 730PK In je iveco

Maar is dit eigelijk toegestaan? 

Link to comment
Share on other sites

Wat is de meerwaarde hiervan en als het MP geschikt is, zien anderen op de server die dit NIET geinstalleerd hebben dan ook?

 

Trouwens, mijn mening over die motors is dat ik het niet nodig acht. Ik trekt met m'n 410pk daf ook alles makkelijk. Vind de uitdaging ook leuker dan met 750pk rijden.

Niet dat dat met DAF kan maargoed, ik zie alleen maar VOLVO en SCANIA rijden in MP...

Link to comment
Share on other sites

Ik rij daf met laag pk en de spelers zeggen soms dat lage pk slecht is

Slecht? Laag aantal PK's is gewoon laag aantal PK's. Je trekkracht is ook minder (Nm). Maar ik vind het wel wat leuker. Vooral met 25 ton vrachten, ik kruip gewoon met 50 km/h een heuveltje omhoog terwijl ik voorbij geraced wordt door anderen met 750pk.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ja de mods werken perfect ik heb een mooi modpack gevonden met veel meer mods http://etsmods.net/mod-pack-multiplayer-ets2/

 

er zijn mods die andere doen crashen rondom jou, en of de server willen crashen, de developers hebben een tool om te zien of je wel legale mod gebruikt, zo niet dan word je permanent gebannen 

dus kijk uit zou ik zeggen met wat je gebruikt

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.