Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

Must haves


Rondo

Recommended Posts

Ik heb meestal TSM opstaan en ja....de laatste Trailer mods.....waar die ook vandaan mogen komen.Het meeste probleem heb ik met het kiezen van een degelijke trekker.

SOms gebeurd het dat ik een ander profile kies om met een andere map te spelen zoals....promod, of zelfs een Russische map!.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

hello iedereen;) heb vandaag eens de Dutch Map geladen om te zien wat het gaf;( ik was teleur gesteld.;( De opzet is heel mooi maar de uitvoering laat voor het ogenblik te wensen over;( Ik spreek hier voor mij natuurlijk,maar ik ondervond nogal veel "lag"waar ik ook reed.het ergste vond ik in the log file;( meet heel veel "connectie" fouten.Maar mischien komen er in de volgende dagen verbeterde  versies uit en zien we dan nog eens wat deze map kan geven;)

Link to comment
Share on other sites

Net gelezen, eigenlijk dan wel schandalig dat ze het dan al releasen als er nog een bug inzit zoals onzichtbare trucks... Je kan niet alles testen, maar volgens mij valt zoiets toch wel op?

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Het gaat hier om de laatste update en die is helemaal niet goed te vinden,ook akkoord met het feit dat ze DAT hadden MOETEN zien!!!!! begrijp het niet maar aan de andere kant? de mensen van DEV staan constant onder druk om gelijke tred te houden met de update van het SP spel.

Link to comment
Share on other sites

Net eventjes gespeeld, en moet zeggen dat ik geen onzichtbare trucks ofzo ben tegengekomen. Heb eens via Amsterdam gereden en ook weinig lag gehad.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

wel dan heb jij even geluk gehad! omdat ik er gezien heb,lol, een trailer geladen met auto's,;) en er zijn ook van die laad plaatsen die niet collision vrij zijn;(had er een in Koln als  ik mij goed herinner,komik aan de los plaats, wil ik inrijden , komt er daar een Rus uit;( pal in mij snuit;( trekker en lading naar de knopen;( en zo zijn er nog een paar voor het ogenblik;(

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.