Aves

ETS2 & ATS - Dyskusja

Recommended Posts

4 hours ago, [RT] Trybcio86 said:

Najgorsze zrodlo imformacji. Cytuje " Publikujemy tutaj tylko i wyłącznie informacje, których prawdziwości jesteśmy pewni.  " a pozniej ze cos jest najprawdopodobniej itd. Skad wzieli info o funkcji gps do etsa jak poki co jest to tylko w atsie ?

 Tu nic nie jest wyssane z palca, autor blogu jest pracownikiem SCS, więc z 4 liter tego nie bierze.

Publikuje to co może i to na co ma zgodę.

Edited by [BTS] Duch
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, [RT] Trybcio86 said:

Najgorsze zrodlo imformacji. Cytuje " Publikujemy tutaj tylko i wyłącznie informacje, których prawdziwości jesteśmy pewni.  " a pozniej ze cos jest najprawdopodobniej itd. Skad wzieli info o funkcji gps do etsa jak poki co jest to tylko w atsie ?

Blog prowadzony przez pracownika scs który podaje tylko sprawdzone informacje nie znajdziesz kolego bardziej wiarygodnego źródła ;)

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, [EKARD] Donovan511 [PL] said:

Blog prowadzony przez pracownika scs który podaje tylko sprawdzone informacje nie znajdziesz kolego bardziej wiarygodnego źródła ;)

I pracownik scsu w potwierdzonych informacjach i sprawdzonych uzywa slow "prawdopodobnie" Ja cie prosze.... zero konkretow, dat i nowosci poza tym co mozna w przeciekach uslyszec badz forumowych domyslach. Czyli albo bazuje on na rzetelnych informacjach albo jest sie redaktorem brukowej gazety i zajmuje sie plotkami i ich powielaniem. To na tejze stronie byla jakis czas temu informacja o renault range T ze wyjdzie i jeszcze pare innych fake newsow. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, [RT] Trybcio86 said:

To na tejze stronie byla jakis czas temu informacja o renault range T ze wyjdzie i jeszcze pare innych fake newsow. 

To Renault ma nie wyjść? Coś się zmieniło?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, H&V I elot360PL said:

To Renault ma nie wyjść? Coś się zmieniło?

nie odwracaj kota ogonem dobrze ? Byla informacja ze range ty wyjdzie a scs nigdzie nie napisal o jej wydaniu bo byly tylko zdjecia modelu w tym czasie. Nawet pozniej na tym forum byla zaciekla dyskusja na ten temat.

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety tym razem to @[RT] Trybcio86 ma racje. Jak niby ten Pan od eurotrucksimulator2.info jest pracownikiem od SCS, to ja jestem Królem Angli. To już nie pamietacie jak się sprzeczaliście że ma wyjść Renault Range T. Bo było zaledwie jedno zdjęcie na Viva La France. I dlatego zaprzestałem wierzyć info z tej strony. 

Edited by Rambo88pl

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Rambo88pl said:

Niestety tym razem to @[RT] Trybcio86 ma racje. Jak niby ten Pan od eurotrucksimulator2.info jest pracownikiem od SCS, to ja jestem Królem Angli. To już nie pamietacie jak się sprzeczaliście że ma wyjść Renault Range T. Bo było zaledwie jedno zdjęcie na Viva La France. I dlatego zaprzestałem wierzyć info z tej strony. 

No to raczej jesteś królem Anglii Facet który prowadzi ta stronę to ten sam który prowadzi również blog scs konto na Instagramie oraz oficjlany FP na Facebooku Nazywa się Piotr Łuciuk a jest to ten pan w okularach z którym Bohun rozmawia na swoim  na live ;)

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, [EKARD] Donovan511 [PL] said:

No to raczej jesteś królem Anglii Facet który prowadzi ta stronę to ten sam który prowadzi również blog scs konto na Instagramie oraz oficjlany FP na Facebooku Nazywa się Piotr Łuciuk a jest to ten pan w okularach z którym Bohun rozmawia na swoim  na live ;)

On raz pracuje w tym scsie raz nie pracuje... to jest taki koles na potrzeby wywiadow ktory nic nie wie a musi cos gadac i pisac. Co mu napisza na kartce tyle sie nauczy i dalej juz sami wiecie....W ostatnim wywiadzie z bohunem dal popis swoich umiejetnosci i odpowiadania na pytania widzow. Eryk wypadl przy nim jak stary prezenter TV i goly okiem widac kto jest blizej calego scsu i ma rzetelne info :) Po pytaniu jednego z widzow o DX 11 odpowiedz tego pana brzmiala "Po co" i wtedy mi juz rece kompletnie opadly....na szczescie z calej sytuacji wyratowl go Eryk i odpowiedzial wyczerpujaco na to pytanie. Rownie dobrze scs moze zatrudnic mloda ladna pania ktora bedzie odwracaja uwage swoim wygladem od tego co mowi  bo nic istotnego sie od niej nie dowiemy jak od tego pana ale przynajmniej sie oko nacieszy :D

  • Upvote 3
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Albo mi padło na wzrok, ale zdjęcia które są w tym wpisie, są wykonane na średnich/wysokich ustawieniach graficznych.... bo to na pewno nie jest ultra tak jak w przypadku innych zdjęć w poprzednich wpisach.... chyba, że SCS pogarsza grafikę dla lepszej optymalizacji :lol: Głównie chodzi mi o wygładzanie krawędzi... jak na 125% skalowaniu jak nie na 100... no i ta jakość tekstur pozostawia wiele do życzenia.

 

Co udało  mi się zauważyć to specjalna naczepa z trzema Iveco Daily pod zabudowę :) 

 

Też tutaj padło pytanie gdzie te skutery włoskie będą? "bo jak dadzą pod firanę to będzie bez sensu", a gdzie normalnie się przewozi skutery? na platformie czy lawecie? Może nie miałem okazji widzieć, jechać gdzieś gdzie takie ładunki są wożone, lecz raczej w izotermie, firanie to będzie przewożone bo na otwartym raczej nie :D

Edited by .AMF.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, .AMF. said:

Albo mi padło na wzrok, ale zdjęcia które są w tym wpisie, są wykonane na średnich/wysokich ustawieniach graficznych.... bo to na pewno nie jest ultra tak jak w przypadku innych zdjęć w poprzednich wpisach.... chyba, że SCS pogarsza grafikę dla lepszej optymalizacji :lol: Głównie chodzi mi o wygładzanie krawędzi... jak na 125% skalowaniu jak nie na 100... no i ta jakość tekstur pozostawia wiele do życzenia.

 

Co udało  mi się zauważyć to specjalna naczepa z trzema Iveco Daily pod zabudowę :) 

 

Też tutaj padło pytanie gdzie te skutery włoskie będą? "bo jak dadzą pod firanę to będzie bez sensu", a gdzie normalnie się przewozi skutery? na platformie czy lawecie? Może nie miałem okazji widzieć, jechać gdzieś gdzie takie ładunki są wożone, lecz raczej w izotermie, firanie to będzie przewożone bo na otwartym raczej nie :D

 

To jest właśnie optymalizacja SCSu, od paru wersji, z aktualizacji na aktualizację zmniejszają LOD obiektów przez co AI z kanciaka na normalny model zamienia się parę metrów przez graczem, to samo z kołami w naczepach które po jakimś określonym dystansie po prostu znikają...z perspektywy gracza który może sobie pozwolić na grę na ultra to trochę niezrozumiałe no ale...

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, K?sacz said:

Ech i oczywiście data premiery New Mexico nie podana. :/

Ale czekac po oficjalnej aktualizacji, szybciej pusci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpewniejszym źródłem informacji jest SCS Software więc jeśli tam noc nie będzie to reszta stron może tylko sobie pisać daty premiery i je przyciągać aż nie wyjdzie, więc nie wierzę żadnej z nich.

  • True Story 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now