[NL]Brian Posted June 26, 2016 Report Posted June 26, 2016 Hallo, Denken/hopen jullie dat er een ETS3 zou uitkomen zelf persoonlijk zou ik dat wel leuk vinden maar denken jullie dat de UK er dan nog inzit omdat ze nu uit de EU zijn En wat hopen jullie wat er dan verbeterd en of er nieuw in zit is Persoonlijk: Eigen trailer, Tanden trailers/LZV, gelijk heel Europa inplaats van DLC's MVG, Brian
Scar Posted June 26, 2016 Report Posted June 26, 2016 Uiteraard zal de UK er nog bijzitten, ze behoren immers nog steeds tot het continent Europa. Ik hoop vooral dat de opvolger in een nieuwe engine word uitgebracht, de huidige engine is al wat verouderd. Helaas denk ik dat we er nog wel eventjes op gaan moeten wachten. Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
[NL]Brian Posted June 26, 2016 Author Report Posted June 26, 2016 twee jaar geleden heeft scs laten weten via een blog dat er een Rigit DLC komt tot de dag van vandaag is er nog niks van te horen/zien dit zou ik graag in een ETS3 en ETS2 willen zien.
PursuitGamer6 Posted June 26, 2016 Report Posted June 26, 2016 Zijn ze er sowieso mee gestopt.. anders was het allang uitgekomen.. Ik denk dat ATS eerst maar eens door gedeveloped mag worden, voordat ze werken aaneen nieuwe game..
[NL]Brian Posted June 26, 2016 Author Report Posted June 26, 2016 ^ Ja oke, Ik hoop dat je voor ATS ooit een keer een soort van road train kan maken
OrkunGoatcu Posted July 7, 2016 Report Posted July 7, 2016 Ik hoop zeker dat ETS3 uit gaat komen denk ook van wel. Denk dat we er nog wel ff op moeten wachten. Dat vind ik persoonlijk niet zo erg! Ook zijn er geruchten van een bus simulator van SCS genaamd: Euro Coach Simulator dus denk dat ze daar eerst mee bezig gaan.
Dubbeledraaideur [NL] Posted July 8, 2016 Report Posted July 8, 2016 Ik hoop dat ze met ETS2 nog een expension uitbrengen. "ETS2 the sunny countries". Waar je dan door zuid Europa kunt rijden. En misschien ook nog de Balkan erbij, met Griekenland. Dan ben je echt 3 a 4 uur real life bezig om van Athene naar Rotterdam te rijden XD
PursuitGamer6 Posted July 9, 2016 Report Posted July 9, 2016 ze hebben daar al plannen voor, zover ik weet. 14 hours ago, Dubbeledraaideur [NL} said: Ik hoop dat ze met ETS2 nog een expension uitbrengen. "ETS2 the sunny countries". Waar je dan door zuid Europa kunt rijden. En misschien ook nog de Balkan erbij, met Griekenland. Dan ben je echt 3 a 4 uur real life bezig om van Athene naar Rotterdam te rijden XD
PursuitGamer6 Posted July 24, 2016 Report Posted July 24, 2016 Inactief. Mocht je dit topic heropend willen zien, stuur mij dan even een berichtje!
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.