Jump to content

Zou er een ETS3 komen


[NL]Brian

Recommended Posts

Hallo,

 

Denken/hopen jullie dat er een ETS3 zou uitkomen zelf persoonlijk zou ik dat wel leuk vinden maar denken jullie dat de UK er dan nog inzit omdat ze nu uit de EU zijn


En wat hopen jullie wat er dan verbeterd en of er nieuw in zit is Persoonlijk: Eigen trailer, Tanden trailers/LZV, gelijk heel Europa inplaats van DLC's 

 

MVG,

 

Brian 

76561198104778942.png

Link to comment
Share on other sites

Uiteraard zal de UK er nog bijzitten, ze behoren immers nog steeds tot het continent Europa.

 

Ik hoop vooral dat de opvolger in een nieuwe engine word uitgebracht, de huidige engine is al wat verouderd.

Helaas denk ik dat we er nog wel eventjes op gaan moeten wachten.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ze hebben daar al plannen voor, zover ik weet. :)

14 hours ago, Dubbeledraaideur [NL} said:

Ik hoop dat ze met ETS2 nog een expension uitbrengen.
"ETS2 the sunny countries". Waar je dan door zuid Europa kunt rijden. En misschien ook nog de Balkan erbij, met Griekenland.
Dan ben je echt 3 a 4 uur real life bezig om van Athene naar Rotterdam te rijden XD

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.