Jump to content

Introduser deg selv og din(e) lastebil(er)!


Recommended Posts

Hey!

La oss lage litt aktivitet her. Dødt som en ørken...

I denne posten kan du introdusere deg selv som spiller, og vise fram lastebilene dine!

Checkliste:

  • Ingame navn
  • Alder
  • Bosted
  • Litt om deg selv
  • Lastebilene dine, inkl specs, som motor, interiør. Ta gjerne med bilder.
  • Antall timer spilt (Om du har Steam)
  • Hovedgarasje, hvor?
  • Antall garasjer
  • Hvilken level?
  • Lengste tur?
  • Antall kilometer totalt på profilen?
  • Lastebilen med mest kilometer?
  • Antall ansatte?
  • Hvor mye penger, i euro?
  • + + + +

Gogo, and lets do some activity! :D

Link to comment
Share on other sites

Da introduserer jeg meg selv.

 

Jeg heter KontorPult ingame, og er kjent i spesielt Minecraft-miljøet Minecraft.no. Jeg er 16 år og bor i Norge, midt i Numedal. Jeg er interessert i data og teknologi, men spesielt biler og lastebiler. Skal utdanne meg innen bil og motor.

 

01.01.2015

 

Volvo FH New

rW0dYZr.png

750hk, beste girkasse, oppgradert interiør. Denne har jeg kjørt 125000km med totalt.

 

Den er nå byttet ut med:

Volvo FH16:

C473tww.png

750hk, beste girkasse, oppgradert interiør. Denne har kjørt bare 3000km, men det øker på!

 

Jeg har spilt totalt 230 timer. Hovedgarasjen befinner seg i Rotterdam, men jeg har 4 andre garasjer spredt over hele kartet. Kjører for det meste Rotterdam til England på multiplayer. Profilen min har totalt 140000km. Jeg har 10 ansatte og 100000 i euro for tiden.

 

UPDATE 27.06.2015

Har fortsatt Volvo FH'en, og den har runda 135000km nå!

rW0dYZr.png

 

Volvo FH16'n er bytta ut med en Mercedes-Benz, siden de endelig har fått logoen sin inn i spillet! Konge, endelig kan jeg kjøre favoritt-merket mitt :) Har runda 4000km. Er vel 625hk i den, største motoren.

dFVFckhs.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
 


  • Ingame navn: Applestan [NLR]
  • Alder: 18 (18,08,96)
  • Bosted: Øksnes, nordland, norge
  • Lastebilen(e) din(e):Scania R ''Streamline'', 580 HK, V8-interiør, 6x4 chassis, Retarder Bremse, 
  •  TUlzcym.jpg
  • Antall timer spilt (Om du har Steam): 427 timer
  • Hovedgarasje, hvor? Lublin, polen
  • Antall garasjer: 5
  • Lengste tur?: ~1000 km
  • Antall ansatte?: 3
  • Har nettop sarta på nytt :P

76561198012778044.png

Link to comment
Share on other sites

o/

 

Jeg er HumaneWolf,  og er in game admin. Jeg bor i Vestfold, Norge, er 17 år (18 i April) og går VG2 studieforberedende.

 

På fritiden koder og spiller jeg for det meste. For det meste spiller jeg League, men jeg spiller litt ETS2 og ETS2MP for å slappe av. Jeg har 75 timer IG på ETS2 på steam, men har flere timer utenom steam og jeg har spilt flere av SCS sine tidligere spill.

 

I spillet eier jeg alle garasjene, og har hovedgarasje i Groningen, NL. Jeg har ~50 sjåfører ansatt, som tjener meg litt over 4 millioner per IG uke og har 27 millioner på konto.

 

Normalt kjører jeg en Volvo FH15 Classic truck med 750hp, som har litt over 20 000 km kjørt.

  • Upvote 1

HumaneWolf - Website - Twitter - GitHub

Ex-Developer

 

Link to comment
Share on other sites

Ingame navn - Vizon[NOR]

Alder - 17 (18 om et par mnd)

Bosted - Bergen

Litt om meg selv - Går VG2 Kjøretøy, har planer om å bli bil mekaniker.

Lastebilene mine - Volvo FH (750hp) - Scania R (730hp) - DAF XF EURO 6 (510hp) - Volvo FH16 Classic (750hp) - MAN TGX (680hp)

Antall timer spilt - 113 timer spilt.

Hovedgarasje - Garasjen der min lastebil står er i München. Garasjen der mine ansatte er, ligger i Stuttgart.

Antall garasjer - 2

Level - 29

Lengste tur - Usikker.

Antall kilometer totalt på profilen - 68,248km

Lastebilen med mest kilometer - Volvo FH (48,730km), men deler av den kilometerstanden har en av sjåførene "samlet opp". Lastebilen med høyest kilometerstand som kun er kjørt av meg er Scania R (40,772km).

Antall ansatte - 5

Penger (i euro) - €469,552.-

Link to comment
Share on other sites

  • Ingame navnT.O.NoRTH - Black Dog Norway

Bosted Vesterålen nordland

Lastebilene dine, inkl specs, som motor, interiør. Ta gjerne med bilder.http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/31858207451627373/9402C1CDF1A5A0AA0303864CB8E68964CEE6D488/

Antall timer spilt (Om du har Steam)Oj så mye 1143

Hovedgarasje, hvor? Fortiden hamburg

Antall garasjer Alle

Hvilken level? 216

Lengste tur? Er ikke sikkert med lengste husker ikke hvor lang den er

Antall kilometer totalt på profilen? 898 813 Km

Lastebilen med mest kilometer 404 445 Km

If it isnt broken, dont fix it.

Link to comment
Share on other sites

Hey! Tenkte å introdusere meg her jeg og! Veldig lite aktivitet her  :P

  • Ingame navn: aaaMArtin
  • Alder: 19 år
  • Bosted: Trondheim akkurat nå, men er egentlig fra Oslo-området (veldig ish)
  • Litt om deg selv: Studerer foreløpig på universitet, og jobber meg mot en master! Har alltid vært glad i kjøretøy, både i smått og stort format! 
  • Lastebilene dine, inkl specs, som motor, interiør. Ta gjerne med bilder.
    Har flere lastebiler, men velger å ta frem den jeg bruker hele tiden. Det er en rød og fin Scania R, med 730hp, og 6x2 taglift, og er min aller første lastebil! 

0000000000086698.jpg

 

0000000000086692.jpg

  • Antall timer spilt: Har runda 250 timer!
  • Hovedgarasje: Befinner seg foreløpig i Kiel, men har planer om å flytte den til mer kjente trakter når Scandinavia DLC kommer  :D
  • Antall garasjer: Rundt 20 tror jeg?
  • Hvilken level: 50+ husker ikke eksakt
  • Lengste tur: Har vel tatt en fra UK til langt bort i øst i Polen en gang. 1000+ km i hvertfall!
  • Antall kilometer totalt på profilen: ca 190 000 km
  • Lastebilen med mest kilometer: Scania R, med 189 000 km
  • Antall ansatte: 16
  • Hvor mye penger, i euro: 168 000, veldig mye fordi jeg spiller mest MP, og da blir det lite cash fra sjåførene mine :P  
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Da får kanskje jeg også introdusere meg selv! Skjer ikke stort her, dessverre.

 

Jeg heter Jonas, kjent som "iTzJoNeX". Jeg er 15 og kommer fra Skien!

 

DmfrVUg.png

 

Dette er lastebilen jeg kjører på multiplayer. En Scania Streamline Highline, 6x2 m/ Taglift, 3,500 Nm og 730 Hk.

Hovedgarasjen min ligger naturligvis i Oslo. ETS2 teamet bestemte seg dessverre for å ikke inkludere Skien/Porsgrunn (Dammit!).

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

God dagen! Skal si det er dødt her ass! :P

 

Da kjører vi på med en liten introduksjon av meg!

 

  1. Ingame navn: [NOR] Joika
  2. Alder: 16 år.
  3. Bosted: Kristiansand
  4. Litt om deg selv: Gutt på 16 som elsker motor og biler, spiller innebandy og kjører lett motorsykkel. Blir litt gaming også! Tilbringer ellers litt tid med venner, vi finner på litt kødd :D På vinterstid er jeg veldig glad i stå på ski (twintip). Ellers jobber jeg litt deltid for en bedrift som leverer matvarer.. yeey.. De kjører Iveco 300hk, nok om det. Jeg gå nå i 1.klasse på videregående, studiespesialisering. 
  5. Lastebilene dine, inkl specs, som motor, interiør. Ta gjerne med bilder: Jeg har mange biler! Blant annet en Volvo FH16 2012, Actros MP4, Daf XF (den nyeste modellen), en MAN TGF og en Scania streamline. Gidder ikke si så mye om alle, da jeg ikke bruker alle.. Men kan si litt om 2 som jeg bruker mest. Det er Mercedes MP4, den bruker jeg hele tiden nå. Har gått cirka 21K km. Og har en motor på 510hk. Mens volvoen har runda rundt 130K km. Bruker denne aldri lenger, gikk litt lei for å si det sånn. Men bruker den noen ganger i convoys, og da har jeg seff 750hk! 
  6.  
  7. pqAe1Bo.jpg
  8. Antall timer spilt (Om du har Steam) Har akkurat nådd 300 timer!
  9. Hovedgarasje, hvor? Ironisk nok er denne i Stockholm... Det bare ble sånn. 
  10. Antall garasjer: Husker ikke helt, cirka 10.
  11. Hvilken level? Level 57.
  12. Lengste tur? Cirka 2300km om jeg husker riktig. 
  13. Antall kilometer totalt på profilen? 205 000km.
  14. Lastebilen med mest kilometer? Volvoen min med 130 000km
  15. Antall ansatte? Bare meg selv :P
  16. Hvor mye penger, i euro? Cirka 1 million euro. 
Link to comment
Share on other sites

Først og fremst bra du gir litt liv til en såpass død plass! Men du vet at du kan endre hovedkvarter ikke sant? Hvis du vil flytte den til Kristiansand eller noe :P Ikke at det har no voldsomt stor betydning xd

Nei det var jeg ikke klar over! Har egentlig aldri brydd meg om det, men tenker å skifte nå som du nevnte det!

Takk for tipset :)

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • Guest locked this topic
  • HumaneWolf unlocked this topic

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.