Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

De auto modificatie (nieuwe regel)


Recommended Posts

Geachte leden

 

Vanaf gisteren is het verboden om de auto te moderniseren ( dit houd in accessoires, andere banden,paintjobs) op de auto plaatsen

 

Dus als je nog een gemoderniseerde auto heb in je garage dan moet je dat allemaal eraf halen (meestal is het een save file edit, dan save file verwijderen, vervolgens auto kopen in de garage en dan de stock paintjob en accessoires gebruiken wat op dit moment beschikbaar is bij service area)

 

Doe je dit niet dan ben je strafbaar,je kan hiervoor gekickt worden,maar in ergste geval een ban voor krijgen,dus denk logisch na voordat je toch gaat rijden ermee.

 

Mocht je vragen hebben kan je een reply achterlaten.

 

Bedankt voor u aandacht

Namens truckersmp team

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Word een andere (bijvoorbeeld metalic/normale paintjob) repaint ook gezien als een angepaste auto? Ik rijd op het moment soms met een vriend rond in een groen/roze metalic auto om met convoi's met vrienden als navigatie en rijhulp te dienen.

Link to comment
Share on other sites

Van mij mogen de auto`s compleet er uit gehaald worden had zo straks 1 die meende dat hij zich politie waande

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

van mij mogen de auto's voor normale spelers eruit .

Laat alleen de echte konvooi en admins met auto's toe.

Reden is er zijn te veel pubers in het spel die het leuk vinden on trailers van achteren te rammen .

Vandaag weer twee keer gehad en geen admin te vinden als je er echt een nodig hebt .

2x over de 70,000 schade aan mijn truck en oplegger .

Of verander de auto's zo dat ze zich zelf te pletter rijden op een oplegger of truck en die dan zelf geen schade op loopt .

Nu zijn er teveel echt op uit om andere spelers op kosten te jagen 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

@lemmingskiller [NLD] kan je je rit opnemen ? dan kan je altijd dat rapporteren op de website,

het kan inderdaad voorkomen dat op dat moment geen admin aanwezig was (prive leven, werk of andere omstandigheden)

 

rapports op de website hebben een hogere slaging kans, met een video erbij 

  • Upvote 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

@lemmingskiller [NLD]

 

het ligt inderdaad ook aan wat voor recording programma je gebruikt, je kan bij sommige instellen dat het 30 of 60 seconden opneemt (wat in het verleden gebeurt is)

Met 1 druk op een knop saved hij je gameplay op.

Dit is handiger als inderdaad de speler probeert snel uit te loggen, zo heb je altijd bewijs.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 9-8-2016 at 8:40 PM, flyingdutchman said:

@lemmingskiller [NLD]

 

het ligt inderdaad ook aan wat voor recording programma je gebruikt, je kan bij sommige instellen dat het 30 of 60 seconden opneemt (wat in het verleden gebeurt is)

Met 1 druk op een knop saved hij je gameplay op.

Dit is handiger als inderdaad de speler probeert snel uit te loggen, zo heb je altijd bewijs.

Of iedereen moet beginnen op twitch tv  met streamen, Life bewijst ook zat,

Link to comment
Share on other sites

Ik heb ook altijd me livestream aan. Dus alles sta op een record bij mij. 

 

Maar inderdaat zijn er geregeld mensen die de auto niet gebruiken zoals het hoord en gewoon 200kmph over de weg scheuren.   Soms is auto wel makkelijk, maar hou je dan aan de regels. 

 

En int echt mag je met 3 baans op een truck ook alleen 2 rechtse rijbanen gebruiken. Dus als skoda rijder heb je dan voordeel. Maar dan nog. Sommigen vergeten dat het een simulator is. 

Simulator is nagemaakt vanuit het echt.

 

Dus jammer dat sommigen dan weer niet serieus op mp rijde. 

Ik ben zelf wel serieuze rijder dus.

 

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, flyingdutchman said:

@NACHT-FALKE niet iedere computer is goed genoeg om te streamen, en een recording software is meestal veel lichter in gebruik ;)

Ik weet het  op mijn oude stream account wat geclaimd is door een of ander gek.  Zat ik met alienware game laptop dat liep goed, maar die is overleden.
Voorlopig geen geld voor nieuwe monstor pc/laptop.   Naast tube_gamers_nl twitch afgesloten is door iemand de naam claimde.
Nieuwe account nacht_falke zit met een lenovo laptop helaas,  ofje speelt zonder stream, of stream zonder play. kan net niet aan.

Ligt ook aan welk spel. Sommigen zijn zo zwaar dat je met goede game pc al problemen hebt bij streamen, net niet trekt . die ken ik er ook een paar.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, verhoeven said:

Ik heb ook altijd me livestream aan. Dus alles sta op een record bij mij. 

 

Maar inderdaat zijn er geregeld mensen die de auto niet gebruiken zoals het hoord en gewoon 200kmph over de weg scheuren.   Soms is auto wel makkelijk, maar hou je dan aan de regels. 

 

En int echt mag je met 3 baans op een truck ook alleen 2 rechtse rijbanen gebruiken. Dus als skoda rijder heb je dan voordeel. Maar dan nog. Sommigen vergeten dat het een simulator is. 

Simulator is nagemaakt vanuit het echt.

 

Dus jammer dat sommigen dan weer niet serieus op mp rijde. 

Ik ben zelf wel serieuze rijder dus.

Veel zijn kids , merk je vaak aan rij stijl,  vinden leuk crash,  teveel youtube ge zi video`s ,en  denk ik ;-)

Ik zwier ook ook links en rechts op een keyboard, maar zit meeste rechts in de berm of vangrails , Krijg  niet zo afgesteld als ik wil, op een latop keyboard.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...
On 3-8-2016 at 5:46 PM, lemmingskiller [NLD] said:

van mij mogen de auto's voor normale spelers eruit .

Laat alleen de echte konvooi en admins met auto's toe.

Reden is er zijn te veel pubers in het spel die het leuk vinden on trailers van achteren te rammen .

Vandaag weer twee keer gehad en geen admin te vinden als je er echt een nodig hebt .

2x over de 70,000 schade aan mijn truck en oplegger .

Of verander de auto's zo dat ze zich zelf te pletter rijden op een oplegger of truck en die dan zelf geen schade op loopt .

Nu zijn er teveel echt op uit om andere spelers op kosten te jagen 

Naast at het soms wel grappig is om auto's in de lucht te zien vliegen na een simpele colide bug ben ik het er helemaal mee eens,
Het is gewoon simpel weg verwarrend wie nou niet en wie wel een admin is.
 

hiernaast gedraagt eigenlijk iedereen in een auto als een admin terwijl ze dat niet zijn.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kunnen jullie niet zorgen dat die auto's uit de multiplayer gaan want is echt verschrikkelijk hoe zich gedragen op een bepaalde weg daar tussen Calais en Duisburg want vandaag hebben ze mij compleet van de weggereden en men vracht was na de knoppen. 

Link to comment
Share on other sites

  • Game Producer
On 25-3-2017 at 0:16 PM, RFlintstone said:

Naast at het soms wel grappig is om auto's in de lucht te zien vliegen na een simpele colide bug ben ik het er helemaal mee eens,
Het is gewoon simpel weg verwarrend wie nou niet en wie wel een admin is.
 

hiernaast gedraagt eigenlijk iedereen in een auto als een admin terwijl ze dat niet zijn.

 

Om eerlijk te zijn heb ik niet echt al ervaren dat gewone spelers zich gedragen als een admin terwijl ze met die Skoda rijden :) 

On 6-4-2017 at 9:59 PM, Ther BullDog said:

Kunnen jullie niet zorgen dat die auto's uit de multiplayer gaan want is echt verschrikkelijk hoe zich gedragen op een bepaalde weg daar tussen Calais en Duisburg want vandaag hebben ze mij compleet van de weggereden en men vracht was na de knoppen. 

 

Jouw frustratie is zeer begrijpelijk, het heeft echter lang geduurd voordat men deze Skoda in-game heeft gekregen. Het zal dan ook hoogst onwaarschijnlijk zijn dat ze dit gaan verwijderen uit de game. Als je echt wilt spelen zonder deze auto's, dan kan je naar een andere server gaan waar deze auto niet kan gebruikt worden. Ik denk dat dit EU 1 is :) 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.