Jump to content

De auto modificatie (nieuwe regel)


Recommended Posts

On 12-4-2017 at 5:44 PM, smokywarfame said:

 

Om eerlijk te zijn heb ik niet echt al ervaren dat gewone spelers zich gedragen als een admin terwijl ze met die Skoda rijden :) 

 

Jouw frustratie is zeer begrijpelijk, het heeft echter lang geduurd voordat men deze Skoda in-game heeft gekregen. Het zal dan ook hoogst onwaarschijnlijk zijn dat ze dit gaan verwijderen uit de game. Als je echt wilt spelen zonder deze auto's, dan kan je naar een andere server gaan waar deze auto niet kan gebruikt worden. Ik denk dat dit EU 1 is :) 

Zijn nog meer spelers die zich er aan ergeren maar onder tussen heb ik er al genoeg op report gedaan in game zelf want soms zijn het gewoon van die kleine kinderen die denken dat ze kunnen rijden maar ben er nu gewoon aan gewend geraakt laat ze gewoon doen en rijden reports volgen gelijk dan lol :P

Link to comment
Share on other sites

@jeroen_hhw the auto's worden er sowieso niet uit het spel gehaald, het heeft lang geduurd om ze te maken.

als je niet wilt spelen met de auto's kan je natuurlijk altijd voor EU1 server kiezen ;) maar dat zul je vast boring vinden :P 

 

anyway je zult het maar ermee moeten dealen, en vooral de crowded plekken vermijden, want daar rijden de meeste auto's

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ze moeten die auto,s zodanig aanpakken als ze een truck raken dat ze zelf total los zijn ... nu kan een auto van 1200 kilo een vrachtwagen die met zware transport wel 70 ton weeg zomaar ff de berm in laten schieten ,, ik weeet niet hoor maar de rollen zijn omgedraait ...dus pak die auto aan dat ze er niks meer aan hebben of gooi ze er uit ...trouwens zwaartransport gebruikt geen auto,s voor begeleiding van zwaartransport ,, zijn vaak busjes ...maak de auto kwetsbaar voor vrachtwagens..is nu andersom 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...

als ik videos op youtube kijk , zie ik gewoon nog heel veel mensen die met mods rijden zoals andere lampen , andere grill en ga zo maar door hoe kan dat dan ?

het is toch verboden ?

en ik vind het leuk dat die Skoda in het spel gedaan is , maar ze zijn echt overpowerd als ze tegen je aan rijden vlieg jij alle kanten op en hun blijven bijna staan

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 8 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.