Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

ATS voor mijn verjaardag


Quinten462

Recommended Posts

Is het handig om ATS te vragen voor mijn verjaardag? Ik ben binnenkort jarig, ben een ervaren vrachtwagen-bestuurder. Maar heel veel mensen zeggen tegen mij dat ik het niet moet gaan vragen voor mijn verjaardag omdat ze vinden dat de trucks te sloom optrekken en dat je heel sloom op de snelweg mag rijden etc.... Maar het lijkt mij wel leuk in MP, wat denken jullie erover?

 

-Quinten462

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Quinten462 als je dat zelf leuk vind zou ik het wel doen, je kan ook video's bekijken op Youtube eventueel.

op ATSMP hebben we ook speedlimit and geen speedlimit server 

 

en ja als je net begint is je motorvermogen nog niet zo hoog, als je level omhoog gaat kan je meer vermogen kopen 

en ATS ziet er gewoon heel mooi uit (ligt ook aan je pc specs)

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, FlyingDutchman said:

@Quinten462 als je dat zelf leuk vind zou ik het wel doen, je kan ook video's bekijken op Youtube eventueel.

op ATSMP hebben we ook speedlimit and geen speedlimit server 

 

en ja als je net begint is je motorvermogen nog niet zo hoog, als je level omhoog gaat kan je meer vermogen kopen 

en ATS ziet er gewoon heel mooi uit (ligt ook aan je pc specs)

 

Ben ik het mee eens, is bij iedereen verschillend.

Persoonlijk vind ik het een leuke game! :)

76561198134942614.png

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Amerikaanse vrachtwagens trekken slomer op? Merk ik zelf niks van.

 

Snelheidslimieten voor vrachtwagens liggen hoger in de VS dan in Europa dus ik weet niet waar men die onzin vandaan haalt dat je maar heel sloom mag rijden. 80 km/h EU. 55 mp/h - 80 mp/h (88km/h - 130 km/h) VS.

 

Ik zou het gewoon vragen voor je verjaardag, de kaart is dan voorlopig niet zo groot als in ETS2, maar de kwaliteit is zoveel beter dan dat van ETS2 (m.u.v. DLCs) en nieuwe uitbreidingen zijn constant in de maak.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Inderdaad ^^ Sommige mensen zeggen dat ATS veel te veel lijkt op ETS2 door hoe het spel in mekaar zit en hoe het hard lijkt op die van ETS2. Voor mij is het wel verschillend genoeg om er van te kunnen genieten. En ook door dat de prijs niet al te hoog ligt, zou ik het kopen. Ook al ben je waarschijnlijk al verjaard voor dit jaar :P 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.