Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

Dansk CB Radio Channel?


Guest

Recommended Posts

Hej danskere,

 

Er jeg den eneste som ikke kan få CB Radioen til at virke? Jeg kan ikke høre noget fra den, ved ikke om andre kan høre mig! Jeg ved godt at rækkeviden er ret stor, men selv når jeg har parkeret hvor der er andre spillere, er der tavst. Nogen som ved noget om opsætning, måske det er der noget er gået galt. Jeg bruger kanal 19 hele tiden.

 

Når det engang kommer til at virke, ville det være en ide om vi (danskere) brugt samme kanal?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • Guest locked this topic
  • FirestarteR93 unlocked this topic
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Ja lad os da bruge kanal 12 som den danske radiokanal, det lyder som en god ide ;)

ZefojGaming

TruckersMP  |  Master Trucker

 


Rules | Recruitment | Support | Feedback | Meet the Team | Guides | Suggestions

Regler | Rekruttering | Support | Feedback | Mød Teamet | Guider | Forslag

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

generelt er kanal 19 hvor man mødes på. eller kommer med info på. fx foto vogn afkkørslen 42 på E45. eller forespørgsel på. fx om der er meget køn i hamborg midt by. eller man lige lige helse på en. og lige sige hej hej med dig. 10-4 mm. "korte samtaler.. hvis man vil hygge sankker. finder man en tom kanal og snakker videre på. 

man "hygge" snakker ikke på kanal 19. 

 

sådan lidt af CB Radioen disciplin ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Da CB radioen kun har meget begrænset rækkevidde synes jeg umiddelbart ikke at den kan bruges til ret meget andet end til at identificere hvem der lige har ramt en, hvis man er blevet ramt af en anden spiller...
- og jeg går ud fra at det vil kræve at man så er på samme kanal som den pågældende spiller?

Da det i mine øjne ser ud til at være meget få danskere som spiller mp, var det måske mere smart at bruge et andet medie, f.eks. Discord.  På Discord burde jeg findes som Briannospam hvis nogen skulle være interesseret :)  (Jeg har dog endnu ingen venner på Discord, så jeg aner faktisk ikke om det virker eller hvor godt det er, jeg har kun fået det anbefalet af en af mine sønner :unsure:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.