Jump to content

Ongeluk bij Rotterdam


BoumanGroenTransport

Recommended Posts

Goedenavond collega's,

 

Zonet op de A15 van Europoort richting Brussel op de kruising naar de A4 Amsterdam een ongeluk/botsing gehad met een andere vrachtwagen. Ik wilde linksaf slaan richting Amsterdam en er kwam geen verkeer aan. Toen ik midden op de kruising was kwam er opeens op hoge snelheid een vrachtwagen aanrijden. Die heeft mijn geramd en hij werd op de chat erg kwaad en dreigde met een report.

 

Via deze weg wil ik een van de administratoren laten weten dat dit van mijn echt geen opzet is geweest. Ik speel vanaf het begin al Multiplayer en heb nog nooit een ongeluk veroorzaakt. Ik wil ook mijn excuses aanbieden aan de collega.

 

Mvg, Arie Bouman Groentransport

Link to comment
Share on other sites

Dat gedeelte van de A4 wat net voor en langs Amsterdam gaat zou eigenlijk een 60km/h zone moeten worden. Men rijdt gewoon klakkeloos met 110km/h op die weg zonder er rekening mee te houden dat overstekers je pas kunnen zien aankomen als het al te laat is. Ik durf te wedden dat dit het ongeluk in kwestie veroorzaakt heeft.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.