Jump to content

0.2.0.6 is nu beschikbaar


Creatured

Recommended Posts

Geen goed idee om het 32bit er uit te halen er zijn nu veel mensen die niet meer op Multiplayer kunnen komen omdat het CD-ROM spel ook 32bit is hier is in noodzaak heel slecht over na gedacht jullie hadden beter eerst SCS SOFTWARE na gevraagd maar fiet is nu dat jullie veel spelers op ETS 2 multiplayer gaan verliezen kennelijk en duidelijk dat hier niet is bij stil gestaan ook dan zeer dom vindt ik het ook van de makers van de multiplayer.

Link to comment
Share on other sites

Euro Truck Simulator 2 is zowel ondersteund in 32bit als 64bit door SCS en American Truck Simulator is enkel beschikbaar in 64bit. Dan is het beter om enkel 64bit te gaan ondersteunen om dubbel werk te vermijden.

We hebben op 23 december vorig jaar aangekondigd dat we enkel nog maar 64bit gaan ondersteunen.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Ja dat weet ik maar er zijn nog altijd veel mensen die geen 64bit pc hebben die worden nu wel hard getroffen omdat ze dus niet op MP kunnen heb al veel gelezen op andere forums er over en geloof mij wat ze schrijven zou MP niet echt goed doen zelf al gespreken er over gehad op mijn eigen TS 3 met spelers er over.

Link to comment
Share on other sites

Ja dat weet ik maar er zijn nog altijd veel mensen die geen 64bit pc hebben die worden nu wel hard getroffen omdat ze dus niet op MP kunnen heb al veel gelezen op andere forums er over en geloof mij wat ze schrijven zou MP niet echt goed doen zelf al gespreken er over gehad op mijn eigen TS 3 met spelers er over.

Het is helaas een keuze die gemaakt moest worden, beide 32 en 64 bit onderhouden kost veel te veel werk voor de developers om het draaiende te houden. Als je nu nog een 32 bit pc gebruikt, zul je helaas een 64bit Operating System moeten installeren, of zelfs een nieuwe computer kopen.

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

Het feit dat er ook mensen zijn die zich niet kunnen veroorloven om een nieuwe pc te kopen daar is dus niet over na gedacht waar is de logica daar van dan mensen die financieel moeilijk hebben enzo echt dat snap ik dus van MP en SCS niet dit is puur discriminatie na die spellers toe dan hier zouden ze eens wat van kunnen leren dat toch iemand het op neemt voor deze mensen dan .   

Link to comment
Share on other sites

Het feit dat er ook mensen zijn die zich niet kunnen veroorloven om een nieuwe pc te kopen daar is dus niet over na gedacht waar is de logica daar van dan mensen die financieel moeilijk hebben enzo echt dat snap ik dus van MP en SCS niet dit is puur discriminatie na die spellers toe dan hier zouden ze eens wat van kunnen leren dat toch iemand het op neemt voor deze mensen dan .

TruckesMP heeft niets met SCS Software te maken, zij hebben in de eerste instantie American Truck Simulator 64-bit only gemaakt. Hierdoor is er besloten om ETS2MP ook naar 64-bit te porten als voorbereiding voor ATSMP. Het is erg jammer voor de mensen die niet meer kunnen spelen, maar er was geen andere optie.

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

Ja dat weet ik maar er zijn nog altijd veel mensen die geen 64bit pc hebben die worden nu wel hard getroffen omdat ze dus niet op MP kunnen heb al veel gelezen op andere forums er over en geloof mij wat ze schrijven zou MP niet echt goed doen zelf al gespreken er over gehad op mijn eigen TS 3 met spelers er over.

Ja het is dikke onzin, mijn broertje heeft nog een pc en daar kon die prima multiplayer op spelen. Nu verzieken jullie ook voor hem, want nu kunnen we niet meer samen. EN bedankt he  :angry:  :angry:  :angry:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.