Jump to content

Manuel Transport Apeldoorn [MTA]


Recommended Posts

 

 

-----------------------------------------------------------------

 

 

Manuel Transport Apeldoorn

 

 

-----------------------------------------------------------------

 

 

Hallo, welkom op het topic van: Manuel Transport Apeldoorn [MTA]

 

 

Wij willen niet dat er chauffeurs zijn die met onze tag in hun naam gaan rondrijden en mensen gaan

irriteren dan kun je gelijk vertrekken, dit klinkt dan wel redelijk hard maar wij nemen (bijna) alles redelijk serieus.

 

 

Als je chauffeur wilt worden dan kun je mij toevoegen op steam of gewoon een berichtje achterlaten op mijn TruckersMP account.

 

 

Een keer tijdens een convooi of een gewone rit een grapje maken mag zeker, maar niet gaan rammen, blokkeren of dat soort idiote dingen, dan kun je -zoals bovenaan al vermeld- meteen vertrekken.

Dit zal ook zeker gebeuren bij een echt transportbedrijf.

 

 

Ik, oftewel de eigenaar, TDRSNL zit zelf bij een RC-Truck club genaamd: Mini Truck Club Apeldoorn, ik ben hier sinds midden Mei lid van en heb er veel plezier aan, Mijn truck lijk op het moment nog op een vrachtwagen die je voor een tientje langs de weg zal te koop zal zien :P Foto's zijn -als je geïnteresseerd bent- op mijn profiel wel te vinden (oftewel gewoon mijn profielfoto) 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

////Ledenlijst\\\\

 

 

____________________________

 

 

Eigenaar:

 

 

[MTA - Owner]TDRSNL(NL-ENG)

 

 

____________________________

 

 

Chauffeurs:

 

 

[MTA]Vinn2006

 

[MTA]DutchandFearless

 

[MTA] Mark1010

 

 

____________________________

 

 

////Contact\\\\

 

 

 Steam - http://steamcommunity.com/id/tdrsnl/

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

ETS2MP - https://forum.ets2mp.com/index.php?/user/11875-bramthedutchman/

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

Discord: https://discord.gg/KzEm3AG

 

 

___________________________________

 

 

 

 

Edited by [MTA-OWNER]TDRSNL[NL-ENG]
Even wat dingen bijgewerkt en TS3 veranderd in Discord.

Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days. :D

the-beatles-hey-jude-button-b4784.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

*Doet even als een Waberer's chauffeur en rijdt m in de achteruit ergens tegenaan* "Bump." :P <- Natuurlijk doen wij dit in het echt niet hoor! :unsure:

Edited by [MTA-OWNER]TDRSNL[NL-ENG]

Also known as the DubstepTruck from Sgt. Pepper's convoys. The good ol' days. :D

the-beatles-hey-jude-button-b4784.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.