Jump to content

Verandering in het bansysteem


konfig0

Recommended Posts

truckersmp-logo.png

Hallo iedereen,

We worden tegenwoordig frequent gevraagd om het bansysteem te veranderen, vanaf nu zullen er dingen veranderen zodat gebruikers zich beter gaan gedragen.

 

Vanaf nu zal het admin team deze ban lengtes gebruiken:

1e - 3de bans zijn eigen keuze van de admin in kwestie, zijn mogen dus zelf beslissen hoe lang je word geband.

4de ban is 1 maand.

5de ban is 3 maanden.

6de ban is permanent met geen kans om ge-unbanned te worden.

 

Let dus graag op met hoeveel bans je hebt.

Extra informatie: Voor oudere accounts, die al een langere ban geschiedenis dan de nieuwe regels, starten in principe vanaf de 4de ban die hierboven is vermeld. Dus de ban daarna is 3 maanden, en die daarna is permanent. Als je 5 bans hebt gehad maar nog geen 1 maand, dan is de 6de ban een maand etc.

 

Met vriendelijke groet,

Het ETS2MP team.

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ik vindt het geen goed idee maar leg me bij neer ik heb al gemerkt dat admins vriendjes zijn met spellers en daar door veel bans gevraagd worden om mensen van multiplayer af te houden waar ze ruzie mee hebben dit is echt al aan de gang hier op de multiplayer ik ken mensnen die er niet meer op kunnen omdat ze geband zijn zonder reden.

Link to comment
Share on other sites

Je mag die gevallen altijd naar ons doorverwijzen, alle spelers worden met een geldige reden verbannen indien nodig. Vriendjespolitiek is niet aanvaardbaar.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Ik vindt het geen goed idee maar leg me bij neer ik heb al gemerkt dat admins vriendjes zijn met spellers en daar door veel bans gevraagd worden om mensen van multiplayer af te houden waar ze ruzie mee hebben dit is echt al aan de gang hier op de multiplayer ik ken mensnen die er niet meer op kunnen omdat ze geband zijn zonder reden.

^Can confirm that 

 

Heb het in verleden ook mee gemaakt met iemand genaamd Ricardos Die mocht mij niet werd gebanned voor 3 maand met reden Rammen etc Terwijl ik afk stond in non colissen zone

Toen geen unban gekregen omdat God mag het weten 

 

Waar kan ik admins aangeven overigens?

Gister gevalletje in oxnard Alles stond vast en trolls waren daar aan blocken en doen (Smalle weggetjes daar) En die admin staat vrolijk in de file en doet helemaal niks

Link to comment
Share on other sites

Je kan best een berichtje sturen naar Clarkinator met voldoende uitleg en indien mogelijk een opname of iets dergelijks.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Geen idee wat mis is met admins in ets maar word gebanned voor insulting voor 1 maand alweer op ets2 eu1? Terwijl ik daar al weken niet heb gespeeld >.> En ook nog geen eens bewijs in de ban

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

^^

meestal kijk Clarkinator of een ban terecht was/is  

 

 

Geen idee wat mis is met admins in ets maar word gebanned voor insulting voor 1 maand alweer op ets2 eu1? Terwijl ik daar al weken niet heb gespeeld >.> En ook nog geen eens bewijs in de ban

 

ik zie geen ban voor insulting in je profiel,waarschijnlijk is deze dan weggehaald ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ach was even in TMP ets2 een vracht geleverd , Hoe ver rechts je ook rijd, zit zo'n speler iedereen te ramen.
Daarna haalt die mij in en ramt mij, Wie krijgt een boete IK,  Ondertussen zag ik meer die hem rapporteerde. Maar je zit met de gebakken peren.
Heb je wel even 2500 eur minder. en bedankt dan.

1) russen zijn bezopen zie je al aan youtube hoe ze rijden.
2) te veel kinderen die niet serieus zijn.

Hoop dat de makers ets/ats eens echte multiplayer systeem maken zo als FarmSimulator en ander wel voor elkaar krijgen.
Dan huur ik server en daar op enkel serieus players,  meer fun dan frust.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Een ban zal normaal gezien altijd op je profiel blijven, maar enkel bans jonger dan 1 jaar tellen mee tijdens het berekenen van de lengte van een nieuwe ban.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Mag je ook een report doen als je samen rijdt met mede speler en die wordt van de weg gedrukt terwijl ik stream en opneem .

 

Dit is een algemene vraag. 

Link to comment
Share on other sites

  • Game Producer
9 minutes ago, Ther BullDog said:

Mag je ook een report doen als je samen rijdt met mede speler en die wordt van de weg gedrukt terwijl ik stream en opneem .

 

Dit is een algemene vraag. 

Ja, je mag dan ook reporten. Maar je moet zeker en vast kunnen bewijzen door middel van een filmpje die je bijvoegt bij je report.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Oké dan weet ik genoeg video bewijs heb ik altijd omdat ik ook opneem elke rit die we rijden in Multiplayer smokywarframe .

 

Link to comment
Share on other sites

  • Game Producer
6 minutes ago, Ther BullDog said:

Oké dan weet ik genoeg video bewijs heb ik altijd omdat ik ook opneem elke rit die we rijden in Multiplayer smokywarframe .

 

Oké perfect, weet je hoe je moet reporten? Anders help ik je even, als je gereport hebt kan het even duren voor je er een antwoord hebt, maar een admin zal zo snel mogelijk naar u report kijken en beoordelen.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.