Jump to content

Vrachten synchroniseren World of Trucks. [werkt ook met mp]


Bartm3

Recommended Posts

Ga naar de website van NLD Farners Logistics via de onderstaande link als je meer wil weten over vrachten synchroniseren met het nieuwe systeem van World of Trucks. Hier staat een tutorial met afbeeldingen.

Gr. Bart

http://nld-farmers.nl/index.php?/forums/topic/279-tutorial-vrachten-synchroniseren-world-of-trucks/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

M'n collega heeft een korte tutorial geschreven over het syncen van vrachten zodat je leuke convoys kan doen:

 

 

Wil je in een convoy rijden met Vracht NL, hebben wij nog een tooltje voor je om het leven iets makkelijker te maken.
ETS2SYNC
- Deze tool moet je iets voor veranderen in je config file van ETS2 door dat die een andere soort savegame aanmaakt.
 Bij deze zou ik jullie graag uitleggen hoe je het verandert en hoe de tool werkt.
Ga naar je Documenten\Euro Truck Simulator 2 daar zul je een file zien die config.cfg heet als je die opent met kladblok of notepad++ (als je die gebruikt)
Zoek je op  uset g_save_format en zet je tussen de "" een 3 dan moet er komen staan uset g_save_format "3" save deze file  (Dit hoeft maar 1 x)
start je game.
Als je ingame bent dan save je je game en noem hem iets maakt opzich niet uit wat wat ik zelf doe is noem hem SyncGame, als je dan je spel hebt op geslagen ga je naar de tool.
Daar heb je 3 stappen :
- Stap 1: Selecteer de DLC's die jij hebt.
- Stap 2: Upload jouw save-game (game.sii.0)
- Stap 3: Download de gesynchroniseerde save game van de bestand lijst.

Als je bij stap 2 bent aangekomen druk op kies je bestand ga dan naar je Documenten\Euro Truck Simulator 2\profiles\jouw profiel\save.
Daar heb je een paar mappen staan. Kijk na welke het laatste is bijgewerkt datum/tijd of onthoud welke tijd je je save hebt opgeslagen en open dan die folder.
Ben je dan in die folder selecteer dan game.sii.0 en niet game.sii daarna krijg je een melding  (De ritten zijn succesvol gesynchroniseerd. Veel plezier!)

ga dan door na stap 3  klik daar op  Gesynchroniseerde jobs save-game dan download je game.sii zonder de .0 vervang deze in je laatse game folder die je hebt gebruikt in stap 2 en vervang game.sii
als je dit allemaal gedaan hebt laad SyncGame ingame en de jobs voor de convoy zijn dan het zelfde

Ryoi Mibu

 

Link to comment
Share on other sites

M'n collega heeft een korte tutorial geschreven over het syncen van vrachten zodat je leuke convoys kan doen:

Dat is niet van World of Truck @Moredhel

 

@PursuitGamer6 je zal je moeten registreren want ik heb hem expres niet hier geplaatst.

Omdat ik hier niet altijd support kan geven, en op mijn forum zitten meer mensen met verstand ervan die me helpen als ik er niet ben.

 

Dus als je geen registratie wil, dan zal je het zelf moeten uitvogelen.

 

Op mijn forum heb ik meerdere ets tutorials staan.

 

En we sturen verder geen mails.

 

Gr. Bart 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.