American Truck Simulator [Wszystko Po Polsku]

Wemax[PL]

Sory że pytam, ale nie chce mi się wertować całego tematu i forum. Po jakim czasie od wydania ATS, będzie dostępny MP do niego?

Hmm.. nie ma określonej daty, pewnie trochę potrwa za nim będzie udostępniony multiplayer. 

It's supposed to be hard.. the hard is what makes it great.

Take what you can… Give nothin' back!

^^Fajnie! Obok Arizony jest Nowy Meksyk(nie pokazywane miasta) i poludnie od Tucson(na poludniu Arizony) jedziemy po strone Meksyku(miasto Nogales) :D

76561198158535149.png                                                                                                                              ➡  My WoTr.                       

Renault Premium: 500.000km 

Renault Magnum: 257.500km   ▶

Tak, że tego ...
Przy próbie zainstalowania z płyty dvd...

W wersji pudełkowej oprócz płyty dvd, dostajemy kod na steam do euro track symulator 1 z 2008r. ;D

https://boxoffstore.pl/pl/games/pakiet-trucker/

Więcej moich zdjęć: http://imgur.com/a/bfuce

Zamówiłem w muve.pl, Podobno wczoraj wysłali wszystkim atesa kurierem

comment_XALawxX21njCwdV7KVXP3BdbCySViHse

Tak wygląda ciężarówka z wersji kolekcjonerskiej. Wymiary: 22x3x4cm

Tir z tesco dla skali ;D

comment_rZhLSD3GJwGTuUBEtYWA123UipDEkiAm

Swoją drogą, może ktoś wytłumaczyć ten cały hype który się nagromadził wokół ATSa? Przecież nawet na filmach widać że to ETS2 przebrany za Amerykę, z małym dodatkiem weight stations i nieco większymi miastami...

No tak, a jak by był inny interfejs to by to nie był ETS2? Specjalnie wszystko tak jest zrobione, ponieważ dodadzą coś do ETSa i mogą to bez większego problemu przenieść do ATSa. 

76561198144664228.png

Ciekawostką jest, że można wybrać wersje beta 32bitową juz nie wpieraną lol

1BT8CYb.png

http://steamcommunity.com/games/americantrucksimulator/announcements/detail/988906849503602144

Official Support only for 64-bit Operating Systems

To make sure that we don't have to make compromises down the line, stuck forever with a guarantee to support a build of the game with 32-bit limitations, we have decided to officially only support 64-bit Windows/Linux/Mac. There are some performance benefits too, but most importantly this will allow us to cross the 2 GB barrier for in-game assets when we need to, without worrying about how to work around the limitations of addressable memory on a 32-bit system.

However, we are receiving a lot of requests from players stuck with a 32-bit Windows to give them a chance to play the game now. We do listen to you, and we are also making available an UNSUPPORTED, alternate 32-bit build of the game. You will find it on Steam, in a Beta branch named unsupported_32bit. At the time of release, it will be functionally equivalent with the 64-bit build, and it should work ok so long as you don't push the graphics setting to max. Keep in mind that it's only an unsupported temporary solution, we are explicitly making no guarantees that it will work now or in the future. At some point in time, perhaps in 6 months, perhaps in 12 months, we will no longer be able to update this 32-bit fork of the game to match the feature set of the official version of the game. Hopefully by that time, you will all have migrated to a new 64-bit OS.

Może miał ktoś podobny problem. American ściągnął mi się ze steam, klikam "graj", ładuje się lecz po czasie znika kursor ładowania i nic się nie dzieje. Przez chwilę obok tytułu pojawia się "uruchomiono" i w czasie, kiedy znika kursor, znika również ten napis.
Nie włącza się intro, nie robi się czarny ekran, tylko ładuje i przestaje ładować...

ets200283_qwnrnqw.png

Swoją drogą, może ktoś wytłumaczyć ten cały hype który się nagromadził wokół ATSa? Przecież nawet na filmach widać że to ETS2 przebrany za Amerykę, z małym dodatkiem weight stations i nieco większymi miastami...

ETS2 przebrany za Amerykę, czyli całkiem inna mapa, nowe modele czyli wszystko inne ._.

Może miał ktoś podobny problem. American ściągnął mi się ze steam, klikam "graj", ładuje się lecz po czasie znika kursor ładowania i nic się nie dzieje. Przez chwilę obok tytułu pojawia się "uruchomiono" i w czasie, kiedy znika kursor, znika również ten napis.

Nie włącza się intro, nie robi się czarny ekran, tylko ładuje i przestaje ładować...

Jedno co mi przychodzi do glowy to odinstaluj gre i zainstaluj jeszcze raz moze byl jakis problem prze pobieraniu, wiadomo dzis premiera i kazdy pobiera i bledy moga sie zdazyc.

• Upvote 1