[NL]Brian Posted December 20, 2015 Posted December 20, 2015 Hallo, SCS software heeft eindelijk een datum vertelt dat de game gaat uit komen namelijk: 3 Februari 2016. Gaan jullie de game gelijk halen of wachten tot dat die goedkoper word en denken jullie ook dat die gelijk in Nederland verkrijgbaar is. Zelf persoonlijk zodra die in Nederland verkrijgbaar is ga ik hem sowieso gelijk halen en welke trucks denken jullie die er in komen. Wat ik heb gezien op facebook wat SCS heeft vrijgegeven zijn:Kenworth Peterbilt Volvo welke van deze 3 ga jij halen? MVG, Brian tol
Chefke1989 Posted January 3, 2016 Posted January 3, 2016 ik ga ze allemaal halen natuurlijk! kan niet wachten tot het 3 februari is!!!!
[NL]Brian Posted January 3, 2016 Author Posted January 3, 2016 ^ ik ook niet als ik van school terug kom ga ik gelijk op steam ATS halen en hopen dat de makers van ETS2MP ook ATSMP gaan maken maar eerst vermaken op SP en helemaal kapot spelen
Trucker15 Posted January 3, 2016 Posted January 3, 2016 Ik weet waaraan ik mijn centjes die ik gekregen heb met kerst ga besteden
[NL]Brian Posted January 3, 2016 Author Posted January 3, 2016 Op welke dag valt 3 februari eigenlijk hopelijk niet op een woensdag moet ik nog langer wachten voordat ik hem kan kopen en spelen
[NL]Brian Posted January 4, 2016 Author Posted January 4, 2016 dat is mooi balen ben om 4 uur vrij ben ik om kwart voor 5 thuis maar ik ga gewoon kopen via steam Kenworth welke truck mod is dat?
Trucker15 Posted January 4, 2016 Posted January 4, 2016 ^^ Het is geen mod, het is een screenshot van Ats
[NL]Brian Posted January 4, 2016 Author Posted January 4, 2016 (edited) haha nu je het zegt zie het zag dat oranje/geel bord niet staan die op de blogIk zit nou eens te denken he dat het best wel gaaf zou zijn als SCS software een bijvoorbeeld euro truck simulator 3 maken maar dat je eerst je rijbewijs moet doen (alleen de praktijk natuurlijk) dat zou toch ook wel vet zijn voordat je voor een bedrijf gaat rijden Edited January 4, 2016 by PursuitGamer6 Posts gemergd. Graag geen dubbelposting! ;)
Recommended Posts