Jump to content

Terug van weggeweest..


Heemse

Recommended Posts

Een hele goede avond allen!

 

Waar zal ik dit topic beginnen.. Ik heb dit topic gemaakt omdat ik een half jaar geleden ben gestopt met Euro Truck Simulator 2 na een lange tijd. Jeetje wat is er veel gebeurd. Vele ruzies gehad maar toch ook leuke tijden, Iets wat nog vers in me geheugen zit is DGC.

Ookal is het echt een tijd geleden wat is dat een top bedrijf, nou of was.. weet niet of het nog steeds draaiende is.

 

Ben 15 november ook eindelijk 18 geworden en na een half jaar een break, dacht ik: Laat ik een nieuwe start maken.

 

Voor de mensen die mij niet kennen, je hebt niks gemist.. Of juist wel maar dat merken we wel.

Voor de mensen die ik ooit heb lastig gevallen vroeger, mijn excuses daarvoor. Ik weet nog wel dat ik soms echt een klein koter was. 

Je wordt admin, je gaat je wat voelen.. en ETS2MP groeide zo snel, Je weet niet wat je aan moet en je gaat vrienden proberen te maken op de verkeerde manieren. bijvoorbeeld een speler komt naar je toe "Ban die ff".. een vriend van je, en je doet het gewoon.

#NietSlim. Nou dit is verleden tijd en we gaan een nieuwe start maken!

 

Lekker de weg op, en hopelijk weer oude bekenden tegen komen op een leuke manier!

 

Rij veilig en misschien tot snel!

- Ricardo

  • Upvote 1

image.png.84e46852ccdd27ac45fa8e04c8384c1d.png

 

Link to comment
Share on other sites

De dingen die ik allemaal heb verklooid in m'n jongere jaren.....

 

Problemen en fouten maken doen we om ervan te leren en groeien. :)

 

Welkom terug.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.