Creatured Posted December 6, 2015 Report Posted December 6, 2015 EN: A short video showing new features that coming soon! Winter mod, police car and more. NL/BE: Een korte video die de nieuwe features laat zien die binnenkort komen! Winter mod, Politie auto en meer orgine;e post door [member=i<3vodka] 2
[NL]Brian Posted December 6, 2015 Report Posted December 6, 2015 waar voor kun je die politie auto gebruiken dan??
Scar Posted December 6, 2015 Report Posted December 6, 2015 In de eerste plaats zijn de politiewagens voor de admins. Later zal de wagen ook beschikbaar zijn voor andere spelers, uiteraard zonder de sirenes en de politieskin. Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
RedPassion Posted December 6, 2015 Report Posted December 6, 2015 en je kan mensen op de kaart zien dat is wel gaaf
AnotherRuben Posted December 6, 2015 Report Posted December 6, 2015 Vanavond de update gok ik, aangezien er net op facebook word gezet dat om 20:00 CET sneeuw is
Wapsie Posted December 6, 2015 Report Posted December 6, 2015 Breaking: De winter heeft een kleine vertraging opgelopen
VincentM Posted December 14, 2015 Report Posted December 14, 2015 Wow. Ziet er echt geweldig uit. Kan niet wachten
bitterbalNL Posted January 19, 2016 Report Posted January 19, 2016 Al nieuws wanneer de politie auto komt?
Scar Posted January 19, 2016 Report Posted January 19, 2016 Nog geen nieuws, de maker van de wagen was er nog mee bezig. Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Deadlyron Posted January 19, 2016 Report Posted January 19, 2016 Admins zullen er niet iemand mee gaan aanhouden, het is voor zover ik het begrijp, beetje showen. En later tussen jobs door rijden met je eigen auto. -Zonder Transport Staat Alles Stil- -Trendsetters in Trailers!-
Scar Posted January 19, 2016 Report Posted January 19, 2016 De wagens zullen meestal gewoon statisch ergens staan, het is inderdaad niet dat we ermee gaan roleplayen. Verder zie ik een mogelijk gebruik van tijdens een file in EP, zodat we eventueel de pechstrook kunnen blokkeren zodat spelers niet daarover gaan beginnen rijden en de file erger maken. Tijdens een (officieel ets2mp) convooi als begin en eindwagen ofzo. Zijn best wel wat mogelijkheden, je zal ze binnenkort wel zien verschijnen hoop ik 1 Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
[NL]Brian Posted January 20, 2016 Report Posted January 20, 2016 De wagens zullen meestal gewoon statisch ergens staan, het is inderdaad niet dat we ermee gaan roleplayen. Verder zie ik een mogelijk gebruik van tijdens een file in EP, zodat we eventueel de pechstrook kunnen blokkeren zodat spelers niet daarover gaan beginnen rijden en de file erger maken. Tijdens een (officieel ets2mp) convooi als begin en eindwagen ofzo. Zijn best wel wat mogelijkheden, je zal ze binnenkort wel zien verschijnen hoop ik Dat mis ik wel in de file staan bij EP ben blij dat er zoveel admins zijn want het kan na 10 a 20 minuten best wel irritant worden
Scar Posted January 26, 2016 Report Posted January 26, 2016 Winter mod is er, de politiewagens laten nog even op zich wachten. Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Recommended Posts