Jump to content
Experiencing kernel error or random crashes on TruckersMP Island? ×

1.22 beta


RedPassion

Recommended Posts

hallo allemaal,

 

wat vinden jullie van de nieuwe beta die vandaag is uitgekomen?

ik vind het nog niet helemaal naar mijn wens eigenlijk want als je via world of trucks een vrachtje pakt en dan ingame je weg wilt rijden met die vragt kan je je begrenzer er niet af halen en kan je met een slakkengangetje gaan rijden. wat is jullie -/+ punt van de beta?

 

Groeten, sven

TheMeepz.png

Link to comment
Share on other sites

Ik heb hem nog niet binnengehaald, maar heb er eigenlijk ook nog niet veel goeds over gehoord.

 

Zelf vind ik de nieuwe feature - contracten - nogal vreemd en ik zie er geen voordeel in. Hoogstwaarschijnlijk is het iets dat pas echt tot zijn recht zal komen in de verre toekomst, maar als je nu iets publiceert moet het ook nu nut hebben. Voor de rest ziet de changelog er wel goed uit, vooral bugfixes precies.

  • Upvote 1

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Leuk geprobeerd maar tot ze het verder uitwerken van geen enige toegevoegde waarde. Er zijn inmiddels 3 communities/vtc's die bijna klaar zijn voor publieke releases. 

 

We zullen zien ^^

 

 

hallo allemaal,

 

wat vinden jullie van de nieuwe beta die vandaag is uitgekomen?

ik vind het nog niet helemaal naar mijn wens eigenlijk want als je via world of trucks een vrachtje pakt en dan ingame je weg wilt rijden met die vragt kan je je begrenzer er niet af halen en kan je met een slakkengangetje gaan rijden. wat is jullie -/+ punt van de beta?

 

Groeten, sven

 

Je kan ook gewoon een race game spelen ipv een simulator die niet bedoeld is voor races er voor te proberen te gebruiken.

"We're on the world to help each other. Atleast that is what I believe." - The Fabby

 

https://vtlog.net - Independed logger by truckers like yourself.

Link to comment
Share on other sites

Leuk geprobeerd maar tot ze het verder uitwerken van geen enige toegevoegde waarde. Er zijn inmiddels 3 communities/vtc's die bijna klaar zijn voor publieke releases. 

 

We zullen zien ^^

 

 

 

Je kan ook gewoon een race game spelen ipv een simulator die niet bedoeld is voor races er voor te proberen te gebruiken.

ik speel ook race games maar ik zelf vind dat als je z'n contract aanneemt dat gewoon je eigen instellingen beschikbaar zijn want ikzelf vind 90 net te langzaam dan val ik namelijk in slaap

TheMeepz.png

Link to comment
Share on other sites

Ik ben nog niet echt onder de indruk van de update. Maar goed, het contract systeem is dan ook maar het begin van een groter geheel.

 

Ik ben blij dat ze een aantal hardnekkige problemen geadresseerd hebben in de update, voornamelijke de onderstuur problemen van de 6x4 en de 6x2 chassis met zware vracht. Ook vind ik het goed dat het nu uitmaakt wat voor soort trucks je aan je personeel geeft. Dit zijn allemaal kleine dingen die bijdragen aan het realisme gevoel van het spel. Iets wat voor mij altijd al tekort geschoten heeft.

 

De begrenzer tijdens WoT contracten vind ik zelf niet zo erg aangezien ik in single player me toch al aan de wettelijke snelheden hield (in MP val ik in slaap als ik dat doe :) ).

Link to comment
Share on other sites

 

De begrenzer tijdens WoT contracten vind ik zelf niet zo erg aangezien ik in single player me toch al aan de wettelijke snelheden hield (in MP val ik in slaap als ik dat doe :) ).

sluit ik me bij aan.in SP is er verkeer etc en kan je het nog iet of wat realistische noemen de beleving.

maar in MP vind ik het best lekkr om te cruisen tegen 110.

 

hoop in ieder geval dat er optie komt om die limiet eraf te halen.

 

zullen deze contracten ook in MP werken? hoop van wel in ieder geval.hebben we soort van synced job market waar we al lang naar vroegen :D

                                                          

Link to comment
Share on other sites

zullen deze contracten ook in MP werken? hoop van wel in ieder geval.hebben we soort van synced job market waar we al lang naar vroegen :D

 

Dat zou inderdaad een hoop mogelijkheden voor MP bieden. D'r is wat mij betreft alleen een kleine "maar". Op het moment is het zo dat als je trailer tijdens het doen van een WoT contract schade oploopt, dit door de SCS server wordt onthouden. Met andere woorden, loop je schade op en je laadt het spel op vanaf een punt waar je normaal gesproken nog geen schade had, dan hou je de schade aan je trailer. Dus je rijdt lekker in MP, je contract zit er bijna op, nul schade en dan komt er een of andere zool die je trailer sloopt en je kan niet meer terug naar een punt waar je nog schadeloos was.

Link to comment
Share on other sites

Dat zou inderdaad een hoop mogelijkheden voor MP bieden. D'r is wat mij betreft alleen een kleine "maar". Op het moment is het zo dat als je trailer tijdens het doen van een WoT contract schade oploopt, dit door de SCS server wordt onthouden. Met andere woorden, loop je schade op en je laadt het spel op vanaf een punt waar je normaal gesproken nog geen schade had, dan hou je de schade aan je trailer. Dus je rijdt lekker in MP, je contract zit er bijna op, nul schade en dan komt er een of andere zool die je trailer sloopt en je kan niet meer terug naar een punt waar je nog schadeloos was.

 

dat is dan wel weer minder ja zouden ze eigenlijk gewoon moeten aanpassen dat je gewoon autosave's kan laden en een extra optie dat je vtc's kan maken en dan gebruikers kan toevoegen zou ookwel gaaf zijn hebben we dat er ook meteen bij xD

TheMeepz.png

Link to comment
Share on other sites

Is leuk om te zien dat scs soft precies de richting op is gegaan die ik ook wilde. Om het meer een RPG te maken. 

 

Zie ook dat mensen niet blij worden van autosaves laden onmogelijk is ivm schade. Kan me daar met multiplayer het heel goed voorstellen. Dit zal ook zeker promoten om nog meer te gaan rammen op multiplayer helaas. Hopelijk veranderen ze dit nog. 

"We're on the world to help each other. Atleast that is what I believe." - The Fabby

 

https://vtlog.net - Independed logger by truckers like yourself.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ik heb er een tijdje op gespeeld maar wouw weer multiplayer doen maar ik vind het wel een leuk concept met dat nieuwe vracht systeem maar ze moeten het nog wel een beetje verder ontwikkelen

 

ja dat is zeker een ding dat ze moeten gaan doen. Want als jij bijv. een vrachtje neemt van amsterdam naar rotterdam en dan klaar bent en denkt ik wil naar brussel dan staan je vrachtjes bij die contracten allemaal op rotterdam en dat kan je niet veranderen en dat is echt iets waaraan ik mij erger

TheMeepz.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.