Wapsie Posted November 23, 2015 Posted November 23, 2015 Hallo allemaal, Aangezien er besloten is om het vorige topic te sluiten heb ik maar besloten om een nieuwe te starten. Bij de vorige was het laatste woord hapert dus laten we daar nu ook maar weer mee beginnen. Hoelang kunnen we deze zin maken voor 5 December? hapert
Wapsie Posted November 25, 2015 Author Posted November 25, 2015 Blijkbaar is er geen intresse meer om dit opniieuw te doen. Dus als niemand dit meer wil doen kan het topic wel weg.
Scar Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 "Hapert" is gewoon een raar woord om een zin mee te starten Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Wapsie Posted November 25, 2015 Author Posted November 25, 2015 "Hapert" is gewoon een raar woord om een zin mee te starten Weet jij wel een goed woord om mee te beginnen dan?? Dan geef ik jouw de eer om te beginnen
Scar Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 Oké, we starten met Gisteren Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Scar Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 mooi Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Scar Posted November 25, 2015 Posted November 25, 2015 mijn Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Scar Posted November 27, 2015 Posted November 27, 2015 lopen Volledige zin tot hiertoe: Gisteren was het mooi weer voor mijn hond om naar de winkel te lopen Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
xhavefunx Posted December 2, 2015 Posted December 2, 2015 Lil' Kleine Volledige zin tot hiertoe: Gisteren was het mooi weer voor mijn hond om naar de winkel te lopen om wat te kopen voor Lil' Kleine
Recommended Posts