[NL]Brian Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Hallo zoals jullie weten is SCS Software bezig met American truck simulator wat verwachten jullie ervan en denken jullie dat de makers van ETS2 Mp ook bezig gaan met American Truck simulator. Wat ik er van verwacht: Alleen maar Amerikaanse trucks Lange trailers Een soort van Road train maken (of is dat alleen maar in Australië?) Dat je over ijs kan rijden. MVG, Brian
Scar Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 Ik kijk er al naar uit, ben nu al een 5-tal keer op reis geweest naar Amerika en ik moet toegeven dat die trucks er daar echt geweldig uitzien! Persoonlijk denk ik dat het andere landschap, andere weginfrastructuur en die typische Amerikaanse details er echt wel voor gaan zorgen dat het spel fantastisch zal worden. Zelf heb ik nog maar "roadtrains" van max. 3 trailers gezien tijdens mijn verblijf daar. Uiteraard, ETS2:MP zal ook voor ATS:MP zorgen. Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
Creatured Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 echte "roadtrains" in amerika zijn er niet die zijn wel in Australië maar zoals scar zie dat soort combi's zijn er wel en amerikaanse trucks zijn gewoon awesome
[NL]Brian Posted October 28, 2015 Author Posted October 28, 2015 ik hoop echt dat je met een peterbilt een roadtrain kan vormen door bijvoorbeeld 3 trailers lang te hebben
Creatured Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 ik denk het niet want dat soort combi's zijn uiterst zeldzaam
[ S.PLH ] Warrior Posted October 28, 2015 Posted October 28, 2015 wie weet wat scs in petto heeft voor ons anders gewoon in singleplayer met mods zodat je wel roadtrain kan doen
[NL]Brian Posted October 30, 2015 Author Posted October 30, 2015 wat ik hoop dat er nieuwe Amerikaanse trucks zijn en de nieuwste van de Nieuwste Trucks zijn MVG, Brian
Trucker15 Posted October 31, 2015 Posted October 31, 2015 Ik kijk er vooral naar uit om met die typisch amerikaanse trucks door de woestijn te rijden
[NL]Brian Posted October 31, 2015 Author Posted October 31, 2015 Ik kijk er vooral naar uit om met die typisch amerikaanse trucks door de woestijn te rijden ik ook hoop dat er meer woestijn is dan stad en dat je naar de 'grote' steden kan zoals new york in LA en Miami
Trucker15 Posted October 31, 2015 Posted October 31, 2015 ^^ Het zou leuk zijn als je door Lombard Street kan rijden
[NL]Brian Posted October 31, 2015 Author Posted October 31, 2015 ^^ Het zou leuk zijn als je door Lombard Street kan rijden met een Amerikaanse truck en nog een trailer naha dat gaat je niet lukken vriend
Wapsie Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 Ik heb wel ergens gelezen dat SCS verschillende lengtes trailers heeft gemaakt. Dus niet zo als in ETS eigenlijk alleen maar dezelfde lengte aan trailers. Maar nu dus ook een stuk langere trailers
Trucker15 Posted November 1, 2015 Posted November 1, 2015 met een Amerikaanse truck en nog een trailer naha dat gaat je niet lukken vriendHet zou natuurlijk wel tof zijn indien het mogelijk zou zijn
[NL]Brian Posted November 1, 2015 Author Posted November 1, 2015 Het zou natuurlijk wel tof zijn indien het mogelijk zou zijn ja dat wel maar ik denk dat het wel al moeilijk is met een losse trekker
[NL]Brian Posted November 28, 2015 Author Posted November 28, 2015 Ik hoop wel dat de steden meer detail hebben niet zoals in ets2 ik bedoel dat kan toch met de technologie van tegenwoordig
Gerolsteiner Sprudel Posted November 28, 2015 Posted November 28, 2015 Let wel dat bij de release alleen Californië beschikbaar is. Aan de trailers te zien zijn het echter wel gedetailleerde omgevingen, dus ik verheug me erop!
[NL]Brian Posted November 28, 2015 Author Posted November 28, 2015 als ik genoeg geld heb ga ik hem reserveren bij bol.com voor maar 30 euro
Gerolsteiner Sprudel Posted November 29, 2015 Posted November 29, 2015 als ik genoeg geld heb ga ik hem reserveren bij bol.com voor maar 30 euro Die prijs kan nog veranderen, hè. Er is namelijk nog helemaal geen officiële prijs bekend.
[NL]Brian Posted December 6, 2015 Author Posted December 6, 2015 Nu ik al die trailers weer heb gezien verwacht ik er echt wel veel van maar ik hoop ook dat er snel een multiplayer uit komt maar dat ben ik maar heb echt zin om in mijn Peterbilt of dikke Mack door Amerika te scheuren met een 20 ton trailer
Rondo Posted February 7, 2016 Posted February 7, 2016 ok mensen? wat te doen met het feit dat er geen ladingen zijn na de eerste rit? en hoe te fixen?
Trucker15 Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 ^^ Misschien kan je het fixen met enkele keren te slapen?
taker1987 Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 ok mensen? wat te doen met het feit dat er geen ladingen zijn na de eerste rit? en hoe te fixen? ik begreep gister dat als je geen ladingen hebt je even de wegenwacht moet bellen , daarna moet je weer een lading hebben . geen idee of dit werkt hoor maar ik las het online gister . heb ik ook even een vraag .. hoe en welke mods kan ik gebruiken tijdens online spelen ?
Guest Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Als je geen ladigen hebt kun je simpel weg even slapen of idd F7 enter doen
Guest Posted February 9, 2016 Posted February 9, 2016 Als je geen vrachten hebt rij gewoon dan na een bedrijf pak daar een vracht en bij lossen heb je weer alle vrachten in vrachtcentrum zo doe ik het als ik niks heb. Maar raad aan dat je wel zorgt dat je dan een eigen truck in bezit hebt gewoon.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.