Jump to content

American truck simulator

[NL]Brian

Recommended Posts

Posted

Hallo zoals jullie weten is SCS Software bezig met American truck simulator wat verwachten jullie ervan en denken jullie dat de makers van ETS2 Mp ook bezig gaan met American Truck simulator.

Wat ik er van verwacht:

Alleen maar Amerikaanse trucks

Lange trailers

Een soort van Road train maken (of is dat alleen maar in Australië?)

Dat je over ijs kan rijden.

MVG,

Brian

76561198104778942.png

Posted

Ik kijk er al naar uit, ben nu al een 5-tal keer op reis geweest naar Amerika en ik moet toegeven dat die trucks er daar echt geweldig uitzien!

Persoonlijk denk ik dat het andere landschap, andere weginfrastructuur en die typische Amerikaanse details er echt wel voor gaan zorgen dat het spel fantastisch zal worden.

Zelf heb ik nog maar "roadtrains" van max. 3 trailers gezien tijdens mijn verblijf daar.

Uiteraard, ETS2:MP zal ook voor ATS:MP zorgen.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

• 4 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

ok mensen? wat te doen met het feit dat er geen ladingen zijn na de eerste rit? en hoe te fixen?

ik begreep gister dat als je geen ladingen hebt je even de wegenwacht moet bellen , daarna moet je weer een lading hebben . geen idee of dit werkt hoor maar ik las het online gister .

heb ik ook even een vraag ..

hoe en welke mods kan ik gebruiken tijdens online spelen ?

Posted

Als je geen ladigen hebt kun je simpel weg even slapen of idd F7 enter doen 

Posted

Als je geen vrachten hebt rij gewoon dan na een bedrijf pak daar een vracht en bij lossen heb je weer alle vrachten in vrachtcentrum zo doe ik het als ik niks heb.

Maar raad aan dat je wel zorgt dat je dan een eigen truck in bezit hebt gewoon.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.