Jump to content

ping (MS)


S&B Rubberduck NL

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Sorry ik drukte op "enter",

Maar het kan komen dat je gekickt word door:

1. Je internet is onstabiel

2. De server werkt niet goed.

3. Je bent aanwezig in de game tussen veel mede truckers. Denk hieraan aan Amsterdam, Rotterdam en de Euro poort.

Als dit vaak voorkomt, zou je contact kunnen opnemen met "ingame admins".

Die zullen je vast wel kunnen helpen !

Groeten Wessel

Post waarmee je enter drukte verwijderd

TruCkDr1V3r

Chaufeur bij [DGC] Dutch Gaming Community

Link to comment
Share on other sites

1 van de oplossingen zou al zijn zoals men bij US server heeft, neem een server waar de russen, turken o.a op kunnen deze zorgen voor veel lag. Ping is hier continu goed FPS bijna max en zodra spelers buiten europa er in de buurt zijn gaat alles naar beneden. Dit is bij alle online gaming maakt niks uit welk spel zodra er spelers zijn uit bepaalde landen heb je gewoon lagg.

 

tmplogo.jpg

Link to comment
Share on other sites

lkkr makkelijk leg het maar bij de mensen neer.

ik heb zelf ook 120mbit internet ;)

 

kan je wel vertellen waar het aan ligt

 

slechte server teveel slot op server die het niet aan kan waardoor je dus teveel spelers op server krijgt waardoor je zelf lagg krijgt hooge ping

waar door je er uit word gekickt ;)

 

voor de rest zeg ik niks voordat mij post weer verwijdert word Mvg Chris

Servers zijn niet slecht, zijn vanmorgen nog van host veranderd, dus de 4000 slots zal vast een test zijn, en ik ben t helemaal met je eens dat t niet bepaald lekker loopt :D

Als je post was deleted zal dit vast ergens aan hebben gelegen.

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

Servers zijn niet slecht, zijn vanmorgen nog van host veranderd, dus de 4000 slots zal vast een test zijn, en ik ben t helemaal met je eens dat t niet bepaald lekker loopt :D

Als je post was deleted zal dit vast ergens aan hebben gelegen.

 

ben net al weer op eu 1 geweest niet te doen daar hoge ms rating dus je kan normaal ms 21 hebben dan heb je uitloper van 100 tot 200 als er andere mensen bij jou in de buurt komen

zou het zonder vinden dat ze iets wat goed was weer verander moeten ;)

 

zal je ook gelijk mij systeem ff door geven ;)

 

ik draai op

 

!5 intel nieuwe serie

asus maximus ranger

ddr3 16gb in totaal

ssd 250 gb + 4tb hardschijven

2x gtx 760 nvida kaarten

en speel het op 3 schermen

 

dus daar zal het vast wel niet aan liggen :P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ben net al weer op eu 1 geweest niet te doen daar hoge ms rating dus je kan normaal ms 21 hebben dan heb je uitloper van 100 tot 200 als er andere mensen bij jou in de buurt komen

zou het zonder vinden dat ze iets wat goed was weer verander moeten ;)

 

zal je ook gelijk mij systeem ff door geven ;)

 

ik draai op

 

!5 intel nieuwe serie

asus maximus ranger

ddr3 16gb in totaal

ssd 250 gb + 4tb hardschijven

2x gtx 760 nvida kaarten

en speel het op 3 schermen

 

dus daar zal het vast wel niet aan liggen :P

 

Het zal inderdaad niet aan je computer specs liggen, maar dat komt omdat die nauwelijks invloed hebben op je ping. Je kan de beste PC ter wereld hebben, maar met een trage verbinding kom je nog nergens. 

Proud Transport Administration Officer for Squirrel-Logistics, the number one VTC

Link to comment
Share on other sites

Ik heb enkele uren gespeeld op de nu ingestelde max. 4000 server. EU1 dus. Lekker veel verkeer, en inderdaad een beetje last van verminderde frames, maar geen grote verandering in ping gemerkt. Wel in de gaten gehouden. Normaal heb ik 40ms en soms schiet het uit naar 60ms, maar dat is maximaal. En ook als ik 15 spelers om me heen heb.

Misschien is het in de Rotterdamse Europoort wel erger.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.