Jump to content

Ideeënbus voor het Nederlandse/Vlaamse subform


Recommended Posts

  • 6 months later...

@KingOfCappuccino bedankt voor je idee, alleen met SCS qua updates bedoel je ongeveer dit ? 

https://forum.truckersmp.com/index.php?/forum/231-scs-blog/

 

wat betreft TruckersMP updates krijgen we niet altijd informatie hierover.

maar is inderdaad wel iets om over na te denken ;)

 

 

Link to comment
Share on other sites

@Pro - Driver

 

lijkt me leuk!

 

Alleen wil je prive server of gewoon op publieke server het organiseren ? 

als er genoeg animo voor is waarom niet ? 

 

misschien een topic maken en dan zien hoeveel animo er daadwerkelijk voor is :)

dan kunnen wij kijken wat we kunnen doen.

  • Like 1

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 23-3-2018 at 8:59 PM, [S.PLH]Warrior said:

@KingOfCappuccino bedankt voor je idee, alleen met SCS qua updates bedoel je ongeveer dit ? 

https://forum.truckersmp.com/index.php?/forum/231-scs-blog/

 

wat betreft TruckersMP updates krijgen we niet altijd informatie hierover.

maar is inderdaad wel iets om over na te denken ;)

 

Ik heb wel een idee. Is het niet wat om een nieuwsbrief te maken die elke maand uitkomt? Met allen updates van truckersMP, SCS, etc. Zelf maak ik dit ook voor onze vtc.

 

 

Is het iets als ik de details aan je uitleg via Discord?

Link to comment
Share on other sites

In theorie hebben we minstens 100 spelers nodig om een private server te kunnen opzetten voor dit event. Een alternatief is gewoon een rustige server selecteren en hopen dat er niet teveel problemen opduiken.

Scar | Retired Legend

You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality.
 

Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback

Link to comment
Share on other sites

Guest TIGER-NL
On 25-3-2018 at 11:43 PM, Pro - Driver said:

Beste Nederlandse & Vlaamse Truckers,

 

Lijkt het jullie niet leuk om een Jubileum te organiseren zoals een Convoy - Jubileum?

Dat we al +5 jaar aan Multiplayer kunnen doen met z'n alle.

Gewoon als een onder onsje, gezellig met Nederlandse en Vlaamse Truckers en Admins. (Admin's NL - BE)

Ik zeg: ''Als het aan mijn ligt wel'' ---> En jullie???

 

Ik hoor graag van jullie.

Groetjes van,

Pro - Driver.

 

 

! ! ! Drive safe and enjoy your Game ! ! !

 

Zoals gezegd is dit zeker een leuk idee!

Misschien wel voor de EU #4, aangezien het daar niet vaak druk is.

 

Maar ik zie het wel wanneer dat word.

Ik rij denk ik ook wel mee :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

@Prxnlge de scout was voor ons speciaal gemaakt he, is allemaal leuk en aardig een BMW of Audi maar dat is niet realistisch.

We moeten dan mods gebruiken die upgedate moeten worden telkens als de owner een fix vrijgeeft, is gewoon teveel werk om zulke mods te onderhouden plus wat er allemaal niet aan bugs voorkomt.

 

het idee is leuk maar gaat hem niet worden helaas, tenzij iemand weer auto voor ons maakt maar diegene die het gemaakt heeft zit niet meer in het team.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, [S.PLH]Warrior said:

@Prxnlge de scout was voor ons speciaal gemaakt he, is allemaal leuk en aardig een BMW of Audi maar dat is niet realistisch.

We moeten dan mods gebruiken die upgedate moeten worden telkens als de owner een fix vrijgeeft, is gewoon teveel werk om zulke mods te onderhouden plus wat er allemaal niet aan bugs voorkomt.

 

het idee is leuk maar gaat hem niet worden helaas, tenzij iemand weer auto voor ons maakt maar diegene die het gemaakt heeft zit niet meer in het team.

 

Snap ik wel, spijtige zaak maar het is nu eenmaal zo

  • True Story 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 4 months later...

Owjah.. nog een idee... wat dachten jullie van een maxium limiet van 90 zodat al die gta drivers, zwaailampridders en andere kids op een andere server gaan?

 

of is er al zo'n server?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

is het niet mogelijk om motorgeluiden erin te krijgen die door makers worden gemaakt in meedere games heb je dat dat alleen jij dat hoort bv world of tanks heeft dat de standaard geluiden zijn om te huilen en er zijn modders die gooien een eigen sausje er overheen waardoor het net effe mooier lijkt bv de sounds van kapitan kriechbaum zijn niet van echt te onderscheiden nou kun je dat al in single maar voor MP zou dat een zeer mooie toevoeging zijn wat denken jullie ?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.