[ S.PLH ] Warrior Posted October 5, 2015 Report Posted October 5, 2015 Beste leden van het Nederlandse/Vlaamse forum, het is alweer even geleden dat we Vlaamse en Nederlandse subforum bij elkaar gevoegd hebben. Het is ons niet ontgaan dat het wederom erg rustig is hier, daarom vragen we je om eventuele ideeën te delen om dit subforum weer leven in te blazen. Alvast bedankt, het Nederlandstalige team van TruckersMP. 2
RedPassion Posted October 7, 2015 Report Posted October 7, 2015 ik zou het eigenlijk niet weten wat er zo beetje gedaan kan worden word eigenlijk al gedaan don't have anny idea's
[ S.PLH ] Warrior Posted October 7, 2015 Author Report Posted October 7, 2015 ^ ik heb zelf wel een idee alleen dit moet ik wel even overleggen met de hogere hand
RedPassion Posted October 7, 2015 Report Posted October 7, 2015 nou brand maar los als je zover bent xD
verbeekrj2903 Posted October 9, 2015 Report Posted October 9, 2015 ^ ik heb zelf wel een idee alleen dit moet ik wel even overleggen met de hogere hand ^^ al een idee <<
[ S.PLH ] Warrior Posted October 16, 2015 Author Report Posted October 16, 2015 heb met clark erover gehad over een soort van bericht op facebook dat er ook andere subforums zijn en dat er misschien wat meer mensen komen weet alleen niet wanneer hij dat gaat doen 2
Wapsie Posted October 27, 2015 Report Posted October 27, 2015 heb met clark erover gehad over een soort van bericht op facebook dat er ook andere subforums zijn en dat er misschien wat meer mensen komen weet alleen niet wanneer hij dat gaat doen Dat zal inderdaad wel mooi zijn als er meer activiteit zal komen op de Subforums En misschien hebben die mensen ook nog wel goede ideeën voor op de Subforums
[ S.PLH ] Warrior Posted February 16, 2016 Author Report Posted February 16, 2016 Dump ideeën zijn welkom
Alanaatksz Posted February 17, 2016 Report Posted February 17, 2016 Idee is als volgt: Mooiste foto van de maand mits er genoeg interesse is ? In ETS2 en/of ATS een kleine beloning voor bij het signature te zetten in een kleine vlag banner. PrivateMcWanted - How about a warm cup of STFU Signature is WIP*
lemmingskiller [NLD] Posted August 3, 2016 Report Posted August 3, 2016 de echte spelers weten dit sub forum wel te vinden 1
[ S.PLH ] Warrior Posted December 19, 2016 Author Report Posted December 19, 2016 Iemand nog een idee om deze subforum leven in the blazen ? Brand maar los zou ik zeggen xd
sarmatius22 Posted December 26, 2016 Report Posted December 26, 2016 Ik weet dat dit de ideeënbus is, maar vraag het toch maar. Zijn ze van plan meer voertuigen toe te gaan passen in de mp? of blijft het alleen bij vrachtwagens en skoda auto's? Ik snap dat er dan nog meer ongelukken zullen gebeuren als er bijvoorbeeld bussen bij komen kijken
Scar Posted December 26, 2016 Report Posted December 26, 2016 Het ziet er naar uit dat het de komende tijd enkel zal blijven bij de huidige voertuigen. Het toevoegen van de Skoda heeft een jaar geduurd. Scar | Retired Legend You can design and create, and build the most wonderful place in the world. But it takes people to make the dream a reality. Banned: HELP! - Report a player - Help - Rules - Staff recruitment - Complaints/feedback
sarmatius22 Posted December 26, 2016 Report Posted December 26, 2016 7 minutes ago, scarface0359 said: Het ziet er naar uit dat het de komende tijd enkel zal blijven bij de huidige voertuigen. Het toevoegen van de Skoda heeft een jaar geduurd. Op zich vind ik het wel logisch, als je nu al op filmpjes ziet wat voor halve gare spelers in de auto's/vrachtwagens rijdt. Maar kan het op z'n minst vragen, nooit geschoten is altijd mis
Dubbeledraaideur [NL] Posted April 25, 2017 Report Posted April 25, 2017 Misschien een idee, om minder pinned posts the hebben in het Nederlands sub-forum.
Lennchu Posted April 28, 2017 Report Posted April 28, 2017 Wellicht een idee om bijvoorbeeld NL Convoy's te organiseren, via het forum? Dan het forum gebruiken voor datums en dergelijke zodat mensen die mee willen doen wel op het forum moeten kijken. Wellicht kan het op deze manier snel gaan qua activiteit.
[ S.PLH ] Warrior Posted April 28, 2017 Author Report Posted April 28, 2017 @Dubbeledraaideur [NL} dat was wel een goede idee heb net al wat posten geunpinned. alleen het belangrijkste blijft wel gepinned. @Lennchu dat is opzich wel een idee, maar een convoy kan iedereen opzetten en niet alleen de staff dus als jij of iemand anders een goeie rit kan verzinnen kunnen we inderdaad ff kijken wat we kunnen doen. lijkt me superleuk om met Nederlandse en onze Vlaamse vrienden erbij te rijden
Lennchu Posted April 28, 2017 Report Posted April 28, 2017 15 minutes ago, [S.PLH]Warrior said: @Lennchu dat is opzich wel een idee, maar een convoy kan iedereen opzetten en niet alleen de staff dus als jij of iemand anders een goeie rit kan verzinnen kunnen we inderdaad ff kijken wat we kunnen doen. lijkt me superleuk om met Nederlandse en onze Vlaamse vrienden erbij te rijden Het idee kwam vanuit het forum van de community waar ik in zit! Wij willen dit wellicht gaan opzetten, met hulp vanuit dit forum om nog meer nederlandse truckers te kunnen bereiken!
[ S.PLH ] Warrior Posted April 28, 2017 Author Report Posted April 28, 2017 @Lennchu dat is goed toch, als je meer weet van hoe en wat stuur me maar een bericht
[NL]=Maastrichtenaar=[NL] Posted May 10, 2017 Report Posted May 10, 2017 Ik heb wel een idee Het Dlc Topic Praten over Dlc Of een ideenen bus Voor Mp Of toekomsite updates die ze aan gaan brengen in Mp ???
The Fabby Posted May 14, 2017 Report Posted May 14, 2017 Forums zijn niet echt interessant meer tegenwoordig. 1 "We're on the world to help each other. Atleast that is what I believe." - The Fabby https://vtlog.net - Independed logger by truckers like yourself.
Dubbeledraaideur [NL] Posted May 15, 2017 Report Posted May 15, 2017 Ik merk het >< NL'se forum is zo goed als dood...
Johnny H (NL) Posted May 15, 2017 Report Posted May 15, 2017 Ja wat wil je ook met zoveel Facebook groepen waar de grootste categorie jonge leeftijden opzit en daarin hun grieven droppen. Forums is meer voor de andere generaties terwijl aantal jaren geleden letterlijk iedereen erop kwam. Ik vind dit zelf als 30 jarige erg fijn om die verdeeldheid te zien. Want op forums die nog wel lopen zie je dat het volwassener met elkaar omgaat
The Fabby Posted May 15, 2017 Report Posted May 15, 2017 Absoluut waar Johnny. Maar is wel moeilijk om forum levend te houden tegenwoordig. "We're on the world to help each other. Atleast that is what I believe." - The Fabby https://vtlog.net - Independed logger by truckers like yourself.
kill_frenzy88 Posted September 12, 2017 Report Posted September 12, 2017 Ik heb best wel een idee. De servers waar wij op spelen worden deze kunnen zelf "mods" op gezet worden ,niet? Waarom dan niet kunnen rijden volgens de seizoenen? Er zijn mods voldoende die hierbij alles weergeven. Altijd leuk en interessant. In mijn mening telt het toch ook een klein beetje dat je in de winter kan rijden als het ook effectief winter is =D ipv zomer of welk seizoen dit ook is.
Recommended Posts