Jump to content

Finns det fortfarande svenskar och vart är ni?


Dubrovka

Recommended Posts

13 hours ago, Rasmus [SWE] said:

Hallå där.
Roligt att se lite liv här.
Kommer nog mest se mig på Promods. Samt att ni oftast kommer se mig med större utmanande laster.

Trevligt att träffas Rasmus, synd att du inte spelar så mycket på Simulation 1, men jag kan förstå varför. Jag har funderat på att lägga lite pengar på att köpa alla Mapp DLC's nu i December. Om jag gör det så kanske vi kan träffas på Promods någon dag. Det skulle vara väldigt roligt om jag ska vara ärlig. Men jag är inte riktigt säker ännu? Vi får se vad jag vill lägga pengarna på. 

spacer.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 8 months later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
On 10/6/2021 at 1:21 AM, PallePuh said:

Aa, jäkligt dött här. Men det finns alltid några spelare, iaf om man jämför med de som jag möter när jag spelar. ?

Känns "spontant" som att fler borde hitta hit.  Möter inte alltför många svenskar på vägarna tyvärr. Turkar och tyskar däremot

Founder/Owner @  SwecLogistics VTC  A Swedish VTC, delivering all kind of goods, safe deliveries anywhere

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, tcntad said:

Känns "spontant" som att fler borde hitta hit.  Möter inte alltför många svenskar på vägarna tyvärr. Turkar och tyskar däremot

Nej om man jämför med tyskar, fransmän och turkar så finns det minimalt med svenskar. Men det är väl ändå kanske en per månad iaf ?

Aja det vore väl trevligt om fler kom hit.

Global Cargo - LogotypeHuman Resources & Admissions staff + Driver for Global Cargo

Discord: PallePuh#0001
bild.png.3ad6b22aa78f2119832bf7da59c9047d.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 11/5/2021 at 1:27 PM, AllGoodNamesRGone said:

Men vad trevligt att se dig här PallePuh, det var ett tag sen vi körde tillsammans. Hur går det för dig och vad gör du för tillfället? 

Men hej på dig!
Det var absolut ett bra tag sedan, kommer du ihåg denna bild, det var länge sen.

Det går bra för mig tack, sitter fortfarande och rullar på vägarna i TMP för VTC:n jag är i. 

Hur är det själv?

qUa3ExC.png

Global Cargo - LogotypeHuman Resources & Admissions staff + Driver for Global Cargo

Discord: PallePuh#0001
bild.png.3ad6b22aa78f2119832bf7da59c9047d.png

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 11/21/2020 at 2:19 AM, AllGoodNamesRGone said:

Trevligt att träffas Rasmus, synd att du inte spelar så mycket på Simulation 1, men jag kan förstå varför. Jag har funderat på att lägga lite pengar på att köpa alla Mapp DLC's nu i December. Om jag gör det så kanske vi kan träffas på Promods någon dag. Det skulle vara väldigt roligt om jag ska vara ärlig. Men jag är inte riktigt säker ännu? Vi får se vad jag vill lägga pengarna på. 

Det vart en massa folk på server 1 och 2 innan som inte bör finnas på vägarna, dock har det blivit mycket bättre nu! 

Under dem senaste veckorna så har etc ingen kör in i mig, samt ingen som kör personbil har rammat in i mig heller.

Det vart ett helvete förr att spela.

Men har som sagt blivit mycket bättre!

On 11/5/2021 at 1:25 AM, PallePuh said:

Nej om man jämför med tyskar, fransmän och turkar så finns det minimalt med svenskar. Men det är väl ändå kanske en per månad iaf ?

Aja det vore väl trevligt om fler kom hit.

Jo det är sant, lite synd ändå.

 

Önskade fler svenskar spelade TruckersMP.

Har inte mött på en enda svensk på cirka ett år nu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.