Jump to content

Finns det fortfarande svenskar och vart är ni?


Dubrovka

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Jag är här  :), Dock är jag med i Stobart Trucking VTC.. Största och bästa företaget på ETS2MP. Varje jobb du gör får du poäng för, med dom kan du köpa dlcs och andra saker.. Vilket är roligt och bra.. Då kämpar man iaf för något. Man får något för de man gör så att säga.. Men som sagt, Still here  :)

Employed in: Viva Trucking (VTC)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja! Jag spelar ungefär 3-5 timmar om dagen i Server EU-2 Jag har mitt hemgarage i Köpenhamn men håller mest till vid Luxemburg området! Jag har hittills inte träffat någon svensk ingame! Och det är ju givetvis derför jag skriver här nu...
 

VOLVO is the shit!

Link to comment
Share on other sites

Ja! Jag spelar ungefär 3-5 timmar om dagen i Server EU-2 Jag har mitt hemgarage i Köpenhamn men håller mest till vid Luxemburg området! Jag har hittills inte träffat någon svensk ingame! Och det är ju givetvis derför jag skriver här nu...

 

 

Det är faktiskt rätt många svenskar som spelar, träffat över 100 svenskar ingame, är du online i EU-1 så ser du många runt scandinavien och lite över allt i resten av europa

Employed in: Viva Trucking (VTC)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...

Jajamän, här är jag! Spelar 1 - 2 timmar per dag, Eu-2. Kör även en del ATS. Är med i Eddie Stobart VTC. Kör gärna någon dag! Min uppfattning är att det faktiskt är ganska många svenskar som spelar. Sen jag lade till "SWE" i mitt steamnamn, och skrivit "SWEDEN" i taggen samt på reg.-skyltarna har många personer börjat säga "hej". De är där, du vet bara inte om det ;P

Also known as Swedish_Trucker

Proud member of Stobart Trucking VTC

#keepgoingoldskool B):truestory:

Link to comment
Share on other sites

Jadå det finns allt Svenska förare kvar inom TruckersMP ;)

 

Lägger till lite här: Jag har mitt garage i Göteborg vilket är närmast mig i verkligheten då. Jag kör omkring lite överallt men skulle också säga att det är mer svenskar innuti servrarna än det är på forumen. (har sett x antal förare med "SWE" eller "Swedish" taggen på EU #2)

Edited by 1nYX

The Bot That Never Sleeps

If you see a forum post that might be breaking the rules, report it.

+Rules+How to become GM+Frequently Suggested Things+Feedback+

+FaceTrackNoIR+

Did your post instantly get Forum Moderator by me? No need to be afraid, they are doing their job.

Link to comment
Share on other sites

Alltid trevligt med fler svenskar ^_^ ^ 

 

Bara köra på, lycka till på universitetet!

The Bot That Never Sleeps

If you see a forum post that might be breaking the rules, report it.

+Rules+How to become GM+Frequently Suggested Things+Feedback+

+FaceTrackNoIR+

Did your post instantly get Forum Moderator by me? No need to be afraid, they are doing their job.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 9 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Har bara spelat spelet i nån vecka nu. Tyvärr inga vänner som är intresserade av det här spelet.

Har mitt huvudkontor i Karlskrona, men är sällan i Sverige och kör. Pga värmen så är källaren enda stället på huset som är dugligt och då datorn är i källaren så är jag inne och spelar rätt många timmar om dagarna.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.