Jump to content
Kat_pw

Brazil Server Speed Limit.

Should Brazil Server have speed limiter  

371 members have voted

1. 1. Should Brazil Server have speed limiter?

• [Yes] - Enforce Speed Limit
    • [No] - Remove Speed Limit

Recommended Posts

As the title says.

Edit: This is just to get idea of what players want. It will not guarantee outcome of the server. Thanks for your understanding. 

You can discuss in Portuguese?

Português

olha eu preferia não retirar o limitador pois vai acontecer as seguintes coisas
1 - Acidentes e batidas constantes
2 - Seguir o Player e depois ficar batendo nele ate capotar
3 - O Jogo vai virar um need for speed da vida
4 - Seria uma otima opção tirar o limitador se as pessoas andassem com cuidado
e não como um corredor de need for speed 
5 - Mais trabalho para os adminstradores

Batalhamos para ter um server brasileiro não quero ver neguinho indo a 130km/h e badernando que nem um louco pensando que esse jogo e um need for speed da vida

English
look I preferred not to remove the limiter it will happen the following things
1 - Accident and constant beats
2 - Follow the Player and then banging on it until overturns
3 - The game will turn a need for speed of life
4 - It would be an optimal option to take the limiter if people walked carefully
and not as a runner need for speed
5 - More work for adminstradores

We work to have a Brazilian server does not want to see idiots going to 130km / h badernando like crazy thinking this game and a need for speed of life
  • Upvote 3

look I preferred not to remove the limiter it will happen the following things

1 - Accident and constant beats

2 - Follow the Player and then banging on it until overturns

3 - The game will turn a need for speed of life

4 - It would be an optimal option to take the limiter if people walked carefully

and not as a runner need for speed

5 - More work for adminstradores

We work to have a Brazilian server does not want to see idiots going to 130km / h badernando like crazy thinking this game and a need for speed of life

How many accidents can happend when there are less then 200 people on 1 server o.O?

• Upvote 3

Esse limitador realmente desanima, dentro da cidade tudo bem,mais fora dela não vejo necessidade, claro que tem os avacalhados que só vivem para atrapalhar,mais pra quem joga sério é bom poder andar um pouco mais rápido em uma estrada com poucas curvas, por ser um server com poucos jogadores é até difícil encontrar alguém pelo caminho, não vejo porque não liberar a velocidade. Gente avacalhada tem em todos os servidores até com o limitador. Se é para andar com limitador realmente o euro 1 é melhor.

• Upvote 3

Penso eu que com ou sem limite de velocidade sempre vai acontecer algum acidente.

Tambem acho que na vida real nao existe limitador cada um vai ate a velocidade que bem entender.

Em caminhões reais de fato limitado

Guest Tuxy Fluffyclaws

I voted yes, because; I don't know. 

who-cares.jpg

I like no speed limit but there are more dangerous people

If you don't play on the server, don't vote, this is strictly regarding the Brazilian server.

Usually I connect to this server and i personally think that it is not a good idea remove the speed limiter. I already have a history with Brazilian players that make illegal racing, with the server without limiter will increase this.

• Upvote 5

sempre jogo no EU1, mais vou da minha opinião, se todos respeitarem os outros na hora de passar, tipo chegou em alguém lento fique atras dele ate que surja uma oportunidade para passar espere uma reta ou algo do tipo não teria problema, mesmo com limitador sempre encontro pessoas fazendo besteiras passando em curvas ou em locais proibidos, limitador não acaba com pessoas desse tipo, como o server não tem muitas pessoas acho melhor solução retirar pois andar devagar num serve vazio para mim não tem graça mesmo sendo um simulador você querer andar um pouco mais rápido não quer dizer que você seja um motorista ruim ou que vai fazer besteira. 

Eu acho que deveria ter limite só nas cidades...  uma caminhão no euro truck à 110km/h da a sensação de estar a 60km/h na vida real... xD

• Upvote 1