Jump to content

Brazil Server Speed Limit.


Kat_pw

Should Brazil Server have speed limiter  

371 members have voted

  1. 1. Should Brazil Server have speed limiter?

    • [Yes] - Enforce Speed Limit
    • [No] - Remove Speed Limit


Recommended Posts

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

You can discuss in Portuguese?

 

Português

olha eu preferia não retirar o limitador pois vai acontecer as seguintes coisas
1 - Acidentes e batidas constantes
2 - Seguir o Player e depois ficar batendo nele ate capotar
3 - O Jogo vai virar um need for speed da vida
4 - Seria uma otima opção tirar o limitador se as pessoas andassem com cuidado
e não como um corredor de need for speed 
5 - Mais trabalho para os adminstradores
 
Batalhamos para ter um server brasileiro não quero ver neguinho indo a 130km/h e badernando que nem um louco pensando que esse jogo e um need for speed da vida
 
English
look I preferred not to remove the limiter it will happen the following things
1 - Accident and constant beats
2 - Follow the Player and then banging on it until overturns
3 - The game will turn a need for speed of life
4 - It would be an optimal option to take the limiter if people walked carefully
and not as a runner need for speed
5 - More work for adminstradores
 
We work to have a Brazilian server does not want to see idiots going to 130km / h badernando like crazy thinking this game and a need for speed of life

Brazilian internet :/ 


4773673845.png

Link to comment
Share on other sites

look I preferred not to remove the limiter it will happen the following things

1 - Accident and constant beats

2 - Follow the Player and then banging on it until overturns

3 - The game will turn a need for speed of life

4 - It would be an optimal option to take the limiter if people walked carefully

and not as a runner need for speed

5 - More work for adminstradores

 

We work to have a Brazilian server does not want to see idiots going to 130km / h badernando like crazy thinking this game and a need for speed of life

How many accidents can happend when there are less then 200 people on 1 server o.O?

Need help? Ask me anything regarding Euro Truck Simulator 2 and Euro Truck Simulator 2 Multiplayer! I Speak: ksdu1BZ.png x4kePui.png j4Bh20f.png 4QDpL1L.png gXILc45.png 405TxXl.png I Understand: lLqk5b5.png GIgj2Ow.png zANQWPE.png syQskDP.png LzW4REA.png

Want me to answer? Quote my post or use @Ediin!

Link to comment
Share on other sites

Esse limitador realmente desanima, dentro da cidade tudo bem,mais fora dela não vejo necessidade, claro que tem os avacalhados que só vivem para atrapalhar,mais pra quem joga sério é bom poder andar um pouco mais rápido em uma estrada com poucas curvas, por ser um server com poucos jogadores é até difícil encontrar alguém pelo caminho, não vejo porque não liberar a velocidade. Gente avacalhada tem em todos os servidores até com o limitador. Se é para andar com limitador realmente o euro 1 é melhor.

Link to comment
Share on other sites

I voted yes, because; I don't know. 

 

who-cares.jpg

 

 

I like no speed limit but there are more dangerous people

If you don't play on the server, don't vote, this is strictly regarding the Brazilian server.

Link to comment
Share on other sites

sempre jogo no EU1, mais vou da minha opinião, se todos respeitarem os outros na hora de passar, tipo chegou em alguém lento fique atras dele ate que surja uma oportunidade para passar espere uma reta ou algo do tipo não teria problema, mesmo com limitador sempre encontro pessoas fazendo besteiras passando em curvas ou em locais proibidos, limitador não acaba com pessoas desse tipo, como o server não tem muitas pessoas acho melhor solução retirar pois andar devagar num serve vazio para mim não tem graça mesmo sendo um simulador você querer andar um pouco mais rápido não quer dizer que você seja um motorista ruim ou que vai fazer besteira. 

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.