Jump to content

Machtsspel


Recommended Posts

Ik krijg een beetje het vermoeden dat MP een machtsspel aan uitvoeren is om iedereen te testen.

 

Hoe kom ik er bij?

 

Ten eerste lag de US server bijna een week offline en was weer online zonder enige uitleg.

Tijdens de offline periode werd voornamelijk gezegd problemen met inlogservers.

 

De laatste dagen geldt dit ook voor de EU servers.

 

Het wordt steeds moeilijker voor mij, en een aantal vrienden van mij, om online samen te gaan rijden en dan voornamelijk op EU servers.

 

Mijn punt is op dit moment bereikt dat ik zeg dat ik stop met ETS, zowel MP als SP ( SP rijden is voor mij niks aan ).

 

Mocht een admin willen antwoorden, dan wil ik niet een simpele antwoord zien van dat het met de inlogservers te maken heeft, dat komt er bij mij niet meer in, kom dan met een betere uitleg!!

Link to comment
Share on other sites

US#1 had problemen met zichzelf, de server schakelde zichzelf uit na x aantal minuten.

De EU servers hebben problemen met de login servers, het hele login systeem moet worden herschreven.

Geloof me, we willen dat iedereen een goede ervaring heeft, en er word hard gewerkt aan het probleem.

Als je nog meer vragen hebt laat het dan weten

Groetjes,

TruCkDr1V3r

 

I wonder if you look both ways when you cross my mind..

 

Be slow to critize, be fast to appreciate.

Link to comment
Share on other sites

EU geen last van dat de server het niet doet alleen gister en eergisteren lag die even plat is dat nou zo erg? Onthoud wel dat de multiplayer nog altijd gratis is en nog steeds in ontwikkeling

Link to comment
Share on other sites

Of je moet gewoon een beetje geduld hebben, dat is nou eenmaal het risico van Multiplayer platforms, die vallen soms even weg door technische problemen of worden aangevallen met DDOS door jaloerse gamers.

Het komt allemaal vanzelf weer goed, ga even in de tuin zitten met een koud Cola'tje  en geniet van het weer buiten. 

 

Link to comment
Share on other sites

Of je moet gewoon een beetje geduld hebben, dat is nou eenmaal het risico van Multiplayer platforms, die vallen soms even weg door technische problemen of worden aangevallen met DDOS door jaloerse gamers.

Het komt allemaal vanzelf weer goed, ga even in de tuin zitten met een koud Cola'tje  en geniet van het weer buiten. 

Idd zelfs bij ea enzo gebeurt het wel eens dat er een downtime is er zijn ook andere games die je met je vrienden kan spelen lijkt mij 

Link to comment
Share on other sites

@TruCkDr1V3r: dank je voor de antwoorden die je geeft, ze zijn en blijven duidelijk ;)

 

 

 

@GrizlyGaming: je hoeft niet hoog te doen ik weet wie je bent

 

@hjonker Mooi man moet je nou een koekje?

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.