Pmuecke Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 3 minutes ago, chrisdec said: hallo xlolitax, meestal zitten wij op de eu1 van ets en eu1 van ats ook is het aangeraden van teamspeak te hebben alsook de scandinavië en going east dlc's te hebben mvg christophe aka rubber duck aha ok , en spelen jullie meer op ets of op ats ?
chrisdec Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 Just now, xLolitax said: aha ok , en spelen jullie meer op ets of op ats ? tis al te zien maar voorlopig is het meer ets dat we doen
Pmuecke Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 1 minute ago, chrisdec said: tis al te zien maar voorlopig is het meer ets dat we doen aha ok , , mss dat ik scandinavie aankoop eens ik eens met jullie heb gespeeld
chrisdec Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 stuur anders eens een mail naar de ceo van de groep [email protected] met daar in uw steam id of nickname en vooral uw leeftijd
Pmuecke Posted April 30, 2016 Posted April 30, 2016 2 minutes ago, chrisdec said: stuur anders eens een mail naar de ceo van de groep [email protected] met daar in uw steam id of nickname en vooral uw leeftijd ok , zal dat dadelijk eens doen , ik heb jou in ieder geval intussen op steam toegevoegd
setonix Posted August 29, 2016 Posted August 29, 2016 Hallo, ik ben momenteel op zoek naar een vlaamse/belgische trucker company om samen plezier mee te maken wat deze groep er goed voor uitziet. Is het mogelijk dat ik kan joinen.
oznopro Posted August 30, 2016 Posted August 30, 2016 Dag Setonix, Als je een leuke VTC zoekt waar plezier voorop staat, ben je bij B-Log aan het juiste adres!! We bestaan ondertussen meer dan 2 jaar en we rijden nog steeds wekelijks konvooien, meestal op zondagavond. Het gebeurt echter regelmatig dat er in de loop van de week ook konvooien worden gereden. Dit wordt vooraf aangekondigd via een evenement op onze facebookpagina (ETS2 B-Log). Voor ons staat 'samen rijden' centraal en in geen geval het invullen van rittenbladen, brandstofverbruik, kilometers, ... Onze VTC telt ongeveer 35 leden, waarvan +/- 15 actieve leden. Onze konvooien tellen meestal 5 tot 10 chauffeurs. Mike is CEO (steamname = MikeeBetonneken) Ikzelf (Peter) ben CO (steamname = oznopro) Verder zijn er nog een aantal moderators en teamleiders die de konvooien in goede banen leiden. Gelieve Mike en mijzelf reeds toe te voegen via steam. Wat heb je nodig om te joinen bij B-Log? - ETS2 multiplayer - Bij voorkeur de 2 uitbreidingen (Going East en Scandinavië) - Teamspeak + een goed werkende headset Wat vragen wij? - +18 jaar (of minstens een volwassen houding) - B-Log skin op uw vrachtwagen (trekker naar keuze) - B-Log clantag - Rekening houden met de basisregels van ets2mp (geen ramming, beleefd blijven op de in-game-chat, ...) Ajs je ons toevoegt via Steam, geven we het teamspeakadres en daar kunnen verder afspreken voor een eerste verkenningsritje. Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag, Tot binnenkort, Peter (oznopro)
Quincy [NL] Posted July 12, 2017 Posted July 12, 2017 Hallo, ik overweeg om te solliciteren hier is het toegestaan als nederlander hier te rijden? ik spreek gewoon nederlands dus dat is geen probleem mvg
Guest GameSter Posted July 14, 2017 Posted July 14, 2017 Hoi, Leuke foto's en Video's. Ook mooi om te zien is dat jullie Convoy's goed gevuld zijn met spelers. Ga zo door! en miss kom ik ook wellicht eens mee rijden met jullie convoy(s). Groetjes @Max25 ! ! Drive safe and enjoy the game ! !
FlavoClava Posted February 13, 2018 Posted February 13, 2018 Leuk zuiderburen. Veel plezier en veilige kilometers gewenst
[B-LOG] Natrix [BE] Posted July 3, 2018 Posted July 3, 2018 Goede avond allen, Is der nog een plaatske vrij ? Heb alle DLC's en wilde graag een bedrijfke joinen Ben van Antwerpen en 42 jaar oud hoop dat dit geen probleem is. Hebben jullie een Discord account? TS gebruikt en niet echt tevreden mee :'( Groetjes Sol.
Spellbinder Posted August 10, 2018 Posted August 10, 2018 Ik wil jullie wel joinen maar vind je niet op steam onder [b-LOG] Mikebetonneken [bE]. zit nog in een clan maar is niet actief. Ik ken teamspeak 3 heel goed. Ben een belg. woon te Heist op den berg afkomstig van wilrijk. Bij deze wil ik jullie clan wel joinen.
MikeeBetonneken Posted August 11, 2018 Posted August 11, 2018 Hey, Alvast bedankt voor jouw interesse in onze VTC. Wij hebben een hele tijd stilgelegen op vlak van het ETS gebeuren, maar gaan onze draad nu terug weer opnemen na de recente update. Als je interesse zou hebben (want bij ons is alles vrijblijvend, zonder verplichtingen) mag jij altijd bij ons in de groep komen. Wij zijn een toffe groep van volwassen mensen tussen de 20 en 50 jaar, dus aan diversiteit geen tekort, en spelen niet alleen ETS maar meerdere sim games. Wij hebben in verschillende games onze eigen server alsook Teamspeak (niet zoveel meer in gebruik), Discord (wordt dagelijks gebruikt). Moest je gedesinteresseerd zijn neem gerust contact op, mijn naam op steam is MikeeBetonneken of via mijn mail [email protected] Grtz, en tot gauw Mike.
Spellbinder Posted August 14, 2018 Posted August 14, 2018 Ik wil wel bij jullie komen zit momenteel nog in andere clan maar is niet actief. Teamspeak 3 heb ik en ken ik heel goed
# Steef Posted August 21, 2018 Posted August 21, 2018 Balen dat je perse vlaams moet spreken. Ben officiël een Belg, maar 18 jaar geleden naar Nederland moeten verhuizen Dus praat Nederlands met in mijn ogen klein Brabants accent
Sticky Posted September 24, 2018 Posted September 24, 2018 Wegens inactiviteit voor meer dan 1 maand, wordt dit virtuele bedrijfstopic gearchiveerd. Inactieve topics worden gearchiveerd om ervoor te zorgen dat het voor zoekende spelers duidelijk is welke bedrijven (in)actief zijn. Mocht je het topic weer teruggeplaatst willen hebben, stuur mij dan een persoonlijk bericht. Alle regels met betrekking tot virtuele bedrijven in het Nederlandse/Vlaamse subforum zijn hier te vinden: Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, voel je dan vrij om mij een persoonlijk bericht te sturen. // Verplaatst naar het Archief.
Recommended Posts