Jump to content

[B-LOG] Belgian Logistics België


SWAT5773

Recommended Posts

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Dag Setonix, 

 

Als je een leuke VTC zoekt waar plezier voorop staat, ben je bij B-Log aan het juiste adres!! 

We bestaan ondertussen meer dan 2 jaar en we rijden nog steeds wekelijks konvooien, meestal op zondagavond. 

Het gebeurt echter regelmatig dat er in de loop van de week ook konvooien worden gereden. Dit wordt vooraf aangekondigd via een evenement op onze facebookpagina (ETS2 B-Log). 

  

Voor ons staat 'samen rijden' centraal en in geen geval het invullen van rittenbladen, brandstofverbruik, kilometers, ...

Onze VTC telt ongeveer 35 leden, waarvan +/- 15 actieve leden. 

Onze konvooien tellen meestal 5 tot 10 chauffeurs. 

 

Mike is CEO (steamname = MikeeBetonneken)

Ikzelf (Peter) ben CO (steamname = oznopro)

Verder zijn er nog een aantal moderators en teamleiders die de konvooien in goede banen leiden. 

 

Gelieve Mike en mijzelf reeds toe te voegen via steam. 

 

Wat heb je nodig om te joinen bij B-Log? 

 

- ETS2 multiplayer

- Bij voorkeur de 2 uitbreidingen (Going East en Scandinavië)

- Teamspeak + een goed  werkende headset

 

Wat vragen wij? 

 

- +18 jaar (of minstens een volwassen houding)

- B-Log skin op uw vrachtwagen (trekker naar keuze)

- B-Log clantag

- Rekening houden met de basisregels van ets2mp (geen ramming, beleefd blijven op de in-game-chat, ...)

 

Ajs je ons toevoegt via Steam, geven we het teamspeakadres en daar kunnen verder afspreken voor een eerste verkenningsritje. 

 

Als je nog vragen hebt, hoor ik het graag, 

 

Tot binnenkort, 

 

Peter (oznopro)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...

Hey,

Alvast bedankt voor jouw interesse in onze VTC.

Wij hebben een hele tijd stilgelegen op vlak van het ETS gebeuren, maar gaan onze draad nu terug weer opnemen na de recente update.

Als je interesse zou hebben (want bij ons is alles vrijblijvend, zonder verplichtingen) mag jij altijd bij ons in de groep komen.

Wij zijn een toffe groep van volwassen mensen tussen de 20 en 50 jaar, dus aan diversiteit geen tekort, en spelen niet alleen ETS maar meerdere sim games.

Wij hebben in verschillende games onze eigen server alsook Teamspeak (niet zoveel meer in gebruik), Discord (wordt dagelijks gebruikt).

Moest je gedesinteresseerd zijn neem gerust contact op, mijn naam op steam is MikeeBetonneken of via mijn mail [email protected]

 

Grtz, en tot gauw Mike.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Wegens inactiviteit voor meer dan 1 maand, wordt dit virtuele bedrijfstopic gearchiveerd. Inactieve topics worden gearchiveerd om ervoor te zorgen dat het voor zoekende spelers duidelijk is welke bedrijven (in)actief zijn. Mocht je het topic weer teruggeplaatst willen hebben, stuur mij dan een persoonlijk bericht.

 

Alle regels met betrekking tot virtuele bedrijven in het Nederlandse/Vlaamse subforum zijn hier te vinden:

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, voel je dan vrij om mij een persoonlijk bericht te sturen.

 

// Verplaatst naar het Archief.

UsDxWIH.png

Link to comment
Share on other sites

  • Sticky locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.