Jump to content
  • 0

TrukkersMP inlog lukt niet


Spellbinder

Question

Ik kan niet inloggen op trukkersMP als ik online wil spelen/rijden en alle inlog klopt.

ik krijg constant inlog gegevens niet juist terwijl ze wel juist zijn.

Ik gebruik de zelfde als op de website.

Iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Support ja kreeg ik volgende (kijk screenshot).

Dus hulp van support hm niks gehad!

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Je screenshots zijn zo klein dat ik niet kan lezen wat er staat, maar ik geloof dat dit gewoon je World of Trucks login is. In het algemeen zou het niet uit moeten maken als dat niet werkt, en zou je wel op TruckersMP moeten kunnen spelen. Krijg je deze melding ook als je singleplayer via Steam start?

spacer.png

Pries Logistics | Discord | Website | Insta | Twitter | Facebook

Link to comment
Share on other sites

  • 0
2 hours ago, Colored_Greens said:

Je screenshots zijn zo klein dat ik niet kan lezen wat er staat, maar ik geloof dat dit gewoon je World of Trucks login is. In het algemeen zou het niet uit moeten maken als dat niet werkt, en zou je wel op TruckersMP moeten kunnen spelen. Krijg je deze melding ook als je singleplayer via Steam start?

ja dat is mijn login pagine de 2de waar je klikt verder met het spel daar krijg ik dan het net-log-bestand kan meer informatie bevatten weet niet wat ermee bedoeld word heb ik nog nooit voor gehad.

Je kan en mag eventueel zelf komen kijken via teamview want ik begrijp er niks meer van nu.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo!

 

Uw onderwerp is meer dan 3 dagen inactief geweest sinds het laatste antwoord.

Wegens inactiviteit zal ik dit onderwerp moeten verplaatsen naar de inactieve onderwerpen.

Als je nog vragen hebt, stuur me dan een e-mail of e-mail een ander lid van het ondersteuningsteam en we zullen deze thread openen op je verzoek.

 

U heeft 1 week de tijd om contact met ons op te nemen.

Hoop dat je kunt begrijpen.

Bedankt allemaal voor jullie deelname.

 

Werkelijk,
Rafaeloo
TruckersMP-ondersteuning.

 

// Vergrendeld en verplaatst naar inactief

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.