Jump to content

ATS Truck Rescue Trailer Pack


Recommended Posts

Ik weet niet als het al eens is gevraagd en of het toegestaan is maar heb wel een aantal personen er mee in MP mee zien rijden.

Ik kwam de Truck Rescue Trailer Pack voor ATS in de workshop tegen en zou deze dan ook graag in MP willen rijden. (Aannemen en aankoppelen in SP is geen probleem)

 

Weet iemand hoe ik dat eventueel voor elkaar kan krijgen?

 

Mod: https://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=1785718748

Link to comment
Share on other sites

Voor zover ik weet is het onmogelijk om externe third party mods te gebruiken in Truckers MP. Hoe ze dit voor elkaar krijgen? Save edit. de "Piggy Back" trailer bestaat uit 3 trucks, ze halen er 2 trucks uit, en editen een trailer in de plaats (je kunt zowat elke trailer ingame aanhangen, zelfs de jeep dolly oversized trailers) zo krijg je deze combinatie. Als je verstand hebt van save edit, is dit niet zo moeilijk.. Voor iemand die nog nooit heeft gewerkt met save edit, kan het proces best wel omslachtig zijn.

 

Edit: Je kan nattuurlijk altijd es proberen hem in single player aan te koppelen, dan op te slaan, multiplayer op starten, en je save laden. Geen idee als dit werkt, maar het kan best zijn dat het zo ook lukt.

Link to comment
Share on other sites

Save editing wil ik (eigenlijk) niet aan beginnen.
Aankoppelen en opslaan in Singleplayer heb ik al op een paar manieren geprobeerd, telkens bij laden in Multiplayer verlies ik de vracht.

Kan het uiteraard nog wel eens weer proberen om te kijken als het lukt.

Thnx in ieder geval voor je antwoord.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.