Jump to content
  • 0

VTC opstarten.


trekker115

Question

Beste,

 

Ik snap van die VTC dingen nog niet veel maar wat ik wil weten voor ik eraan begin is als je samen in 1 bedrijf zit gaat al het geld dat iedereen verdiend dan naar het bedrijf of naar de persoon die het verdiend heeft?

Zo ja dan zou ik graag een VTC maken maar ik weet wel nog niet hoe.

 

 

MVG

Hello?

Link to comment
Share on other sites

4 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Hello @trekker115,

 

First of all, I would like to welcome you on TruckersMP forum!

 

You created this topic in a category called Help where it is allowed to speak only the English language.
It is important to keep topics in appropriate categories, so I have gone ahead and moved this topic to the category called Hulp-Sectie.
Our Support Team and community will try their best to answer your questions and help you with solving the issues if there are any.

 

Sincerely,
BL4CK$K1LL
Forum Moderator

 

// Moved from Help to Hulp-Sectie

Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Community Moderation Manager

Beste trekker115,

Het principe van een VTC is een redelijk eenvoudig iets,

Ten eerste moet je weten dat als je in een VTC (Virtual Trucking Company) zit of niet, dit niks aan je gameplay verandert. Er is dus geen verschil in je spel (in-game) als je in een VTC zit of niet.
Concreet betekent dit dat het geld dat je verdiend dus niet in een "gemeenschappelijke pot" geplaatst wordt. Maar dat jij het geld zal ontvangen.

Verder raad ik je aan om dit artikel te bekijken:  https://truckersmp.com/knowledge-base/article/419

Stel je interesse hebt om je eigen VTC op te starten, dan raad ik je aan dit artikel the bekijken:
https://truckersmp.com/knowledge-base/article/482

 

Ik hoop dat je vragen bij deze beantwoord zijn. Mocht dat niet zo zijn mag je altijd je vragen plaatsen op het forum.
Let dan wel op dat je dit in de juiste sectie doet. (Voor hulp in het Nederlands --> Hulp-Sectie).

 

Vriendelijke groeten,

Blijf gezond!

_sneaht_0810


 

Kindest regards,
Stay safe!
_sneaht_0810 | TruckersMP Community Moderation Manager

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Hallo!

 

Uw onderwerp is meer dan 3 dagen inactief geweest sinds het laatste antwoord.

Wegens inactiviteit zal ik dit onderwerp moeten verplaatsen naar de inactieve onderwerpen.

Als je nog vragen hebt, stuur me dan een e-mail of e-mail een ander lid van het ondersteuningsteam en we zullen deze thread openen op je verzoek.

 

U heeft 1 week de tijd om contact met ons op te nemen.

Hoop dat je kunt begrijpen.

Bedankt allemaal voor jullie deelname.

 

Werkelijk,
Rafaeloo
TruckersMP-ondersteuning.

 

// Vergrendeld en verplaatst naar inactief

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.