Jump to content

DynaMic PL

Veteran Driver V
 TruckersMP Profile
  • Posts

    40
  • Joined

  • Last visited

About DynaMic PL

Recent Profile Visitors

605 profile views

DynaMic PL's Achievements

3

Reputation

  1. Ok dzięki w grze mam nic nie zmieniać?
  2. Siema.słyszałem o programie sweetfx podobno ma zwiększyć fpsy, wie ktoś do jakiego folderu wypakować to i czy mam zmieniać coś w ustawieniach w grze?
  3. Właśnie łopatki i reszta działa wszystko fajnie na profilerze tylko w grze tak jakby było coś nie tak
  4. wgrywałem jeszcze raz ale nic nie dało stary zapis gry został da się jakoś odinstalowac tego profilera bez formata. bo jak odistalowałem i potem zainstalowalem na nowo to ustawienia i reszta były takie same
  5. Siema mam problem z g27 w grze ETS2 nie działają mi przyciski które są na kierownicy i łopatki dzieje się to co jakiś czas i troche trwa potem normalnie działa na chwile i tak wkoło. Wie ktoś co to wgl jest i jak to naprawić.
  6. Siema. Po aktualizacji nie widzę u innych halogenów np na dachu kolega ma ten sam problem. Nwm czy ja mam coś źle czy to po aktualizacji. Bo widziałem że dlc cabin accessories można właczyć ale psuje się strasznie.
  7. Dzięki tyle chciałem wiedzieć.
  8. DynaMic PL

    Nowe dlc

    Siema. Mam pytanie co do nowego dlc z tune do scanii dlc bardzo fajne i wgl. Chciałbym wiedzieć czy będzie dodane na MP?
  9. Tak jak kolega wyżej i nie tylko ja, dużo ludzi już pisze że normalni gracze nie powinni jeździć scoutem. Po prostu niektórzy do tego nie dojrzeli.
  10. Dowody ja mam bo nawet zdjecia wtedy porobilem specjalnie. a jak skontaktować się z tymi adminami co mogliby mi pomoć?
  11. No ja też zaraz zostałem odbanowany po 5min i admin zaraz mi napisał sory bo pomylił się
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.